2014. május 18., vasárnap

Mit tesz veled a tudatalattid? Nézd meg a videóban!




Gondolom nem mondok újat azzal a kijelentésemmel, hogy a média a tudatalattinkat programozza 0-24-ben. A média alatt nem csak a televíziót, rádiót értjük, hanem az újságokat – igen az ingyenes reklámokat is -, az utcai plakátokat, a tömeg közlekedés megannyi pontján kifüggesztett üzenetet képi vagy írásos formában, és a többi.


A tudatalattink nem egy félelmetes terület, hanem az “árnyék”, mely az egyik legértékesebb életerő forrásunk.

A pszichoanalitikus Jung szerint az árnyék nem más, mint a tudatalattink, amibe nemcsak negatív előjelű, elutasított, szégyellt, elnyomott részeink, de a meg nem élt öröm, az eufória, az eksztázis és vágy éppen úgy belekerülnek.

„Sokan nem is sejtik mekkora örömet okoz ezen részünk felderítése, az ugyanis mindenütt megtalálható. Benne rejlik testi tüneteinkben, hibáinkban, de ott van azokban a viccekben is, amiken, a filmekben melyeket szeretünk, vagy gyűlölünk. Minél nagyobb az árnyék, annál jobban beszűkül a tudatos részünk; úgy tudunk igazán kiteljesedni, ha árnyékunk tartalmát integráljuk.”(Rüdiger Dahlke)

De az „árnyék” ügyesen manipulálható, ha nem vagyunk elég tudatosak, ezért erre az egyszerű igazságra alapoznak a politikában, kereskedelemben is. A TV adásokban, reklámokban, plakátokon, mindenütt rejtett üzenetek vannak, amivel döntéseinket befolyásolják!

Ezt úgy hívják: Szubliminális üzenetek.


Ezeknek a kutatásoknak az egyik atyja, Sigmund Freud, aki már annak idején kijelentette: „ Az hogy az emberi agyat cselekvésre, egy érzelem kiváltására, vagy éppen magának az agynak a befolyásolására képesek vagyunk – egy – egy, a tudatosság szintjét el nem érő rejtett üzenettel – egy érdekes kutatandó terület, ám ha ez rossz kézbe kerül, abból nagyon nagy baj lesz.”

Hiszitek vagy sem tehát, rossz kézbe került!

Az alábbi videó nagyon erősen ajánlott mindenkinek, hogy értsétek a szubliminális üzenetek működését a gyakorlatban.

Szinte ijesztő lesz szembesülnöd azzal, mennyire manipulálható az ember, még akkor is, ha készül rá fejben.

(forrás: zacc.cafeblog.hu)

A szubliminális üzenetek a tudat számára érzékelhetetlen információk, amik azonban hatással vannak viselkedésünkre - videó

Sikerül-e Danny Blue-nak meggyőznie Vágó Istvánt? Meghökkentő kísérlet - videó