Dr. Hamer nem kevesebbet állít, mint
azt, hogy a "Mein Studentenmädchen" c. dal (Az én diáklányom) - az
ősi varázsmelódia - megállítja a pánikot, a rákot és a pszichózist. Hamer
doktor ezt a dalt feleségének a 20. házassági évfordulójuk alkalmára írta.
Különlegessége, hogy ez a dallam ugyanarra a két fázisra épül, mint 2.
biológiai természettörvény, amit 10 évvel később fedezett fel. Sőt mi több,
minden zeneműben megtalálhatjuk a két fázisra bontott folyamatot, amiből következtethetünk
a zeneszerző érzelmi állapotára, konfliktusaira (l. Giovanna Conti: The
biological meaning of Music from the point of view of the Germanic New Medicine
c. könyve). A professzor asszony véleménye szerint ez a dal minden zeneműnek a
prototípusa.
Hamer doktor részletesen, leletekkel
alátámasztva bemutatja azokat az eseteket, melyeknél a Mein Studentenmädchen
segített csökkenteni az aktív fázist, ill. túljutni a krízisen. Lehet, hogy az
ősidőkben a germán főisten Wodan (Odin) is ezzel a dallal állította meg a
tüzet? (l. germán mitológiában: Edda-énekek)
2006-ban az olasz Prof. Dr. Giovanna
Conti meglátogatta Dr. Hamert Spanyolországban és tanácsot kért tőle az éppen
akkor fennálló méhnyak”rák” diagnózisával kapcsolatban. Dr. Hamer megnyugtatta
őt, hogy az egy fekélyesedés, vagyis a ráknak pont az ellenkezője. 31 éves
volt, amikor az orvosok egy második méhnyakműtét után már kilátásba helyezték
nála a méh és a petefészkek teljes eltávolítását. Dr. Hamer természetesen
elmondta neki, hogy ez egy óriási badarság, majd ezek után Giovanna megnyugodva
hazatért Olaszországba. Ezután teljes gőzzel beleásta magát a Germán
Gyógytudományba, és – szenzációs felfedezést tett!
Már négy héttel az első látogatását
követően visszautazott Dr. Hamerhez, és arról a felfedezéséről számolt be neki,
hogy a zeneszerzők műveinek 97%-ánál megtalálta a két fázisra bontott Értelmes
Biológiai Különprogram folyamatát. Azt derítette ki, hogy a híres zeneszerzők
műveinek többsége a 2. biológiai természettörvény szerint íródott.
Dr. Hamer a néhai feleségének a 20.
házassági évfordulójukra írt egy dalt. Mind a zenét, mind a szöveget ő írta, és
egy saját koponya-CT felvételt is tudott mellékelni hozzá egy akkori hörgő
atelektáziás szervi elváltozásról és az azt követő, az MK-fázisban jelentkező
tüdőgyulladásról. Amikor Giovanna Conti magához vette a kottát, bezárkózott a
hotelszobájába, majd egy óra múlva izgatottan kiáltotta Dr. Hamernek, hogy ez
szinte már őrület, mert ő most a prototípust tartja a kezében! Nem csak az
egyes versszakok, de a zenével a teljes szöveg is a két fázis szerint fut az
epileptoid krízissel együtt! Itt megtört a jég, Giovanna már tudta, hogy az
amit talált, az túlmutat az eddig tanult, a különböző zeneművekben előforduló
aranymetszésen.
Tehát Dr. Hamer „Mein
Studentenmädchen” c. dalának megvizsgálásáig bizonyosak voltak abban, hogy a
két fázisú folyamat megjelenik csaknem minden mester zeneművében. Az 5
biológiai természettörvény többi törvényének jelenlétét azonban még
többé-kevésbé csak feltételezték.
A „Mein Studentenmädchen” c. dal lett a prototípus.
A „Mein Studentenmädchen” c. dal lett a prototípus.
(forrás: germangyogytudomany.hu)
"Mein Studentenmädchen" c. dal (Az én diáklányom) - videó
Mein St.m. szövege:
Húsz éve már, hogy szeretek egy
lányt,
amióta ajka megcsókolta a számat,
amióta mindketten diákok voltunk
és kettőnket a kis kápolna fogadott.
Kis leány, én leánykám! –
és bennünket a kis kápolna fogadott.
Húsz éve már, hogy szeretek egy
lányt,
nap mint nap egyre jobban,
sötétkék szemét és éjfekete haját,
elvarázsolva járok álmodozva!
Kis leány, én leánykám! –
Elvarázsol, járok álmodozva.
Húsz éve már, hogy szeretek egy
lányt,
nevet rám az ég!
ötszínű arcod rám nevet,
melyet adtál nekem zálogba: melyek mindegyike TE vagy!
Kis leány, én leánykám! –
Melyet adtál nekem zálogba: melyek mindegyike TE vagy!
Húsz éve már, hogy szeretlek téged én
leánykám,
kislány, szívem melengetője,
örömben és bánatban, szerencsében és veszélyben.
Kis leány, én leánykám! –
Én diáklányom, én leánykám, én – asszonyom!
Húsz éve már, hogy szeretlek téged én
leánykám
amióta ajkad csókolta a számat,
amióta mindketten diákok voltunk
és kettőnket a kis kápolna fogadott.
Kis leány, én leánykám! –
és bennünket a kis kápolna fogadott.
(Forrás: germangyogytudomany.hu)
amióta ajka megcsókolta a számat,
amióta mindketten diákok voltunk
és kettőnket a kis kápolna fogadott.
Kis leány, én leánykám! –
és bennünket a kis kápolna fogadott.
nap mint nap egyre jobban,
sötétkék szemét és éjfekete haját,
elvarázsolva járok álmodozva!
Kis leány, én leánykám! –
Elvarázsol, járok álmodozva.
nevet rám az ég!
ötszínű arcod rám nevet,
melyet adtál nekem zálogba: melyek mindegyike TE vagy!
Kis leány, én leánykám! –
Melyet adtál nekem zálogba: melyek mindegyike TE vagy!
kislány, szívem melengetője,
örömben és bánatban, szerencsében és veszélyben.
Kis leány, én leánykám! –
Én diáklányom, én leánykám, én – asszonyom!
amióta ajkad csókolta a számat,
amióta mindketten diákok voltunk
és kettőnket a kis kápolna fogadott.
Kis leány, én leánykám! –
és bennünket a kis kápolna fogadott.
Dr. Hamer - Mein
Studentenmädchen" (Az én diáklányom) -videó
Hamer doktor levele:
Miután a „Mein Studentenmädchen” (Én
diáklányom) a „Die
Archaischen Melodien” (Archaikus melódiák) c. könyvben
közzétett fantasztikus hatása több száz betegnél bebizonyosodott, szeretném ezt
az emberiség számára igazi isteni ajándéknak bizonyuló dalt a betegeim számára
térítésmentesen hozzáférhetővé tenni.
A „Mein Studentenmädchen” és a szöveg
szerzőjeként minden betegemnek ajándékba adom ezt a véleményem szerint szent és
gyógyhatású varázserejű dallamot
.
Ki az a Hamer doktor? I. Egészségünk legfontosabb törvényei - Dr. Ryke Geerd Hamer - A rák vastörvénye
Archaischen Melodien” (Archaikus melódiák) c. könyvben közzétett fantasztikus hatása több száz betegnél bebizonyosodott, szeretném ezt az emberiség számára igazi isteni ajándéknak bizonyuló dalt a betegeim számára térítésmentesen hozzáférhetővé tenni.
Ki az a Hamer doktor? I.