2021. április 30., péntek

Medek Tamás spirituális író válaszol 10.

 

Egy kedves hozzám forduló levelét szeretném megosztani veletek.

"Édesapám tavaly októberben meghalt. Azóta sokszor álmodtam vele. Mindig azt kívántam, bárcsak 1 napot kaphatnék, amit együtt tölthetek vele, mivel sajnos a halála előtt 1 hónappal nem igazán tartottam vele a kapcsolatot egy kisebb vita miatt, amit utólag már rettentően bánok. 
 

Ezt az "egyetlen napot" meg is kaptam, nem is egyszer! Több alkalommal is találkoztam vele álmomban, elmentünk strandolni, közös programot szerveztünk és ez nagyon megnyugtató volt. A sok álom közül inkább csak kettőt szeretnék megemlíteni, ami érdekes.

Az egyik, ami több alkalommal is lepergett még az első hetekben, az volt hogy láttam és kérdeztem tőle, hogy hogy van itt, ha egyszer meghalt? Erre azt a választ kaptam, hogy:
"Nem haltam meg, csak meg akartalak viccelni titeket". Majd sok hét elteltével (mikor már én is elfogadtam, hogy nincs többé), akkor azt mondta nekem "ne aggódj, jó helyen vagyok és tudd hogy minden amit olvastál a Tudatos Tudat oldalon, az igaz".
 
Azt megjegyezném, hogy amíg életben volt, nem tudott ennek az oldalnak a létezéséről, úgy mint ahogy én sem... Miután meghalt, találtam rá és kezdtem el rengeteget olvasni a bejegyzéseidet. Hát nem érdekes?

Szerinted miért mondta azt hogy nem halt meg csak meg akart viccelni?
És milyen érdekes, hogy mindegyik azt mondja "ne aggódj, jó helyen vagyok". Annak idején a mamám is ugyanezt mondta, szóról szóra."
 
Válasz:
Nagyon sajnálom, hogy édesapádnak távoznia kellett, annak viszont nagyon örülök, hogy ilyen sokszor álmodhattál, s hogy ilyen sok élményt élhettél át vele.
Örömmel olvastam édesapádnak azt a mondatát is, hogy minden igaz, amit az oldalamon olvastál. Ugyanis, bár a rögzített bejegyzésemben (is) írom, hogy természetesen nekem is lehetnek kisebb-nagyobb pontatlanságok az ismereteimben, tehát tisztában vagyok azzal, hogy a teljes igazságot csak akkor tudhatjuk meg, ha már mi is odaát leszünk, ugyanakkor nagyon örülök, hogy így gondolja. Ez persze elsősorban neked pozitív visszajelzés, hisz ezzel főként arra próbált célozni, hogy biztosítson téged, valóban van túlvilág, valóban ugyanúgy él tovább, a halál valóban csak a testre vonatkozik - tehát minden igaz, amiről az oldalam (lényegében) szól, s amit az oldalammal át kívánok másoknak adni.

S hogy miért fogalmazhatott az elején úgy, hogy "csak viccelni akart"? Nos, ezt nyilván nehéz pontosan megmondani (ezt csak ő tudná), de úgy vélem, akkor még ő maga is itt volt a fizikai síkon, tehát akkor még nem kelt át a szellemvilágba. Ebben az állapotban sok lélek még csak többé-kevésbé van tisztában azzal, mi is történt vele valójában. A megfogalmazása valószínűleg ebből ered.
Később azonban már átkelt, a tudata teljes mértékben kitisztult, már nem csak az akkori önmagaként látta saját magát, egyszóval hazatért, s a létezést egy sokkal szélesebb perspektívából tudta nézni. Így már számodra is sokkal komolyabb, összetettebb választ tudott adni mindarra, ami történt vele, s amit tudnod kell róla.

Teljesen megértelek, hogy fájó számodra, hogy egy kisebb vita miatt nem töltöttél vele annyi időt a testi halála előtt, mint szerettél volna, azonban biztos vagyok benne, hogy ezt már régen megbocsájtotta neked, sőt, ő is arra kér, te is bocsáss meg neki, s magadnak is. Biztos vagyok benne, hogy azt szeretné, hogy ne emészd magad ezen, s hogy tudd, még nagyon sokat lehettek együtt.

Eltávozott szeretteink a szellemvilágba való visszatérésük után is figyelemmel tudnak bennünket kísérni, így tudhatott arról is, hogy az oldalam nyújtott számodra segítséget.
Az pedig, hogy a szellemvilágba visszatért lelkek üzenetének lényege többnyire az, hogy "ne aggód, jó helyen vagyok", nem meglepő. Hiszen ilyenkor a lélek valójában hazatér. (Az igazi otthonuk a szellemvilág.) S amikor egy lélek hazatér, földi szavakkal leírhatatlan boldogságot, nyugalmat él át - egyben megtapasztalva és megértve azt is, hogy itt csupán átmenetileg tartózkodott. Ugyanakkor szeretnék azt is, ha ezt a még itt élő szeretteik is tudnák, s ezért a két legfontosabb, amit egy odaát élő szerettünk üzenne nekünk: ne aggódj, jól vagyok, jó helyen vagyok!

- Medek Tamás spirituális író - tudatostudat.blog.hu -