2012. november 18., vasárnap

Szellemi törvények - Hogyan ismerem fel életem értelmét?



Meghatározott céllal és feladattal születtem a Földre. Beteljesülést csak akkor érhetek el, ha életfeladatomat felismerem, elfogadom, és eleget teszek neki. Életem értelmét úgy ismerhetem fel, ha a következő kérdéseket megválaszolom:




Hová állított engem az élet és miért?
Milyen korszakba születtem bele és miért?
Mely országba születtem és miért?
Milyen családba születtem és miért?
Milyen barátokkal hozott össze az élet?
Milyen körülmények között élek és miért?
Milyen körülmények között kellene élnem?
Mit tegyek, hogy ezt elérjem?
Milyen krízisek - nehézségek közé sodort az élet?
Hogyan "korrepetál" engem a sors: tanítások, betegségek, szenvedés, sorscsapás?
Mi az igazi problémám?
Mit akar általa megteremteni az élet?
Mi az értelme?
Milyen felismerésekre jutottam általa?
Milyen következtetéseket vontam le belőle?
Milyen következtetéseket kellene levonnom?
Hogyan tudom a pillanatot értelmesen betölteni?
Hogy legyőzzem múltam?
Hogy optimálisan megformáljam a jelent?
Hogy a jövőben a ,kívánt végállapotot" elérjem?
Mi az álmom?
Milyen szerepet játszanék el szívesen az életben?
Milyen helyzetben érezném magam legjobban?
Milyen a "kívánság-önéletrajzom"?
Mit kell tennem, hogy életemből mestermű legyen?
Mit tenne egy mester - Buddha, Jézus - az én helyzetemben?
Tulajdonképpen mi akadályoz meg abban, hogy ugyanezt tegyem?
Mikor állok készen arra, hogy azt tegyem, ami szükséges?


Fejlődni csak akkor tud az ember, ha valamely cél felé tart. Probléma esetén ez a megoldás.
Kívánság esetén ez a beteljesülés.
Az élet esetében ez az élet értelme!
(Kurt Tepperwein)