2019. augusztus 5., hétfő

Soma Mamagésa: Igaz mesék



A Kék Madár és az őt kísérő Kék Angyal – avagy: hogyan avatódtam be a csodába 5 évesen?

Öt percben most Soma azt a csodát meséli el, ami az egész életét meghatározta, ami megtanította számára a hit erejét, és azt, hogy az igazán fontos dolgok a szem számára láthatatlanok.

Soma Mamagésa (Spitzer Gyöngyi)  
 énekes, előadóművész, műsorvezető, újságíró, életszemléleti tanácsadó, spirituális tanító


Igaz Mesék - A Kék Madár - videó
forrás:Új Egyensúly



Hogyan is találkoztam a Szűz Anyával?

Az első találkozás. Amit aztán később voltak egyéb találkozások is, de ez az a pont, ahonnan minden elindult. Mert ahogyan Szepes Mária mondja: az egyetlen realitás a csoda.

Soma: hogyan is találkoztam a Szűz Anyával? - videó
forrás:Új Egyensúly
(forrás: ujegyensuly.com)

Abortuszairól vallott Soma Mamagésa

Több híresség is biztosította támogatásáról a Szinetár-Makranczi házaspárt, miután nyilvánosságra hozták, Down-szindrómás kisbabájuk született. Dóra arról írt a közösségi oldalon, hogy azért nem csináltatták meg a célzott vizsgálatot, mert a magzat elvétele nem volt opció. Soma Mamagésa a TV2 Mokkájában szólt hozzá a témához és megdöbbentő vallomást tett.

"Egy gyermek petesejtből, spermiumból és lélekből áll. Ezek interakciója. Amikor úgy döntünk, hogy egy lelket visszaküldünk, annak következményei vannak. Itt gondolok akár egy abortuszra, vagy egy majdnem félidőben elvetetett babára" - kezdte. "Nekem volt abortuszom, és bizony nem kezeltem kellő tudatossággal azt, hogy visszaküldtem két lelket. Nem ítélek el senkit, csak azt mondom, hogy lélekben fel kell készíteni a nőt a továbbiakra" - tette hozzá.

(forrás: www.life.hu)

Soma az abortuszról ˝Ha egy lelket visszaküldünk, annak következményei vannak˝ - videó
forrás:tv2.hu