2023. július 25., kedd

Így üzent a síron túlról gyászoló özvegyének Oszter Sándor

Férje, Oszter Sándor halála óta Failoni Donatella teljesen visszavonult a nyilvánosságtól. A Sorry! magazinnak azonban őszintén beszélt arról, mi segít feldolgozni a gyászt, és egy megható történetet is elmesélt arról, néhai férje hogyan vigyáz rá.


– ...Sándor pedig mindig meglátogat engem madár képében. 
Tudniillik kettéosztottuk a hamvait, az egyik része a Farkasrési temetőben található – a férjem állami temetésben részesült, hiszen megérdemelte –, a másik pedig a Börzsönyben, a kedvenc lese alatt van eltemetve. Egy darabig ott volt nálunk, sokszor ki is mentem hozzá beszélgetni. Egy ilyen beszélgetés után egyszer bementem a szobába, és a kis madár ott ült a szalon egyik székén - ilyenre addig soha nem volt példa. Megkérdeztem tőle: 'Te hogy kerülsz ide?'

„Erre fogta magát, átrepült a másik szobába, és leszállt Sándor ágyára. Azonnal tudtam, hogy Sándor az!”

Mindig szerette a madarakat. 
Az a kis madár mindmáig rendszeresen bekopog az ablakomon, még itt a Balatonon is. Mintha Sándor őrizne engem. 
Rengeteg hasonló dolog történt, mióta elment... – árulta el Donatella, akinek a madárka mellett lánya, Szandra a legnagyobb támasza.

Forrás: blikkruzs.blikk.hu

- - - - - - 

Kapcsolódó írás

A vörösbegy rejtélye: valóban rajta keresztül jeleznek halott szeretteink?

- - - - - - -

Oszter Sándor (1948-2021) - Naggyá lenni - videó
forrás:Péter Oláh