2021. december 30., csütörtök

Utazás a lelked körül - Sebestyén Balázs

 

Sebestyén Balázs volt a vendége Peller Mariannak az Utazás a lelked körül legutóbbi YouTube adásában. A spirituális témákat boncolgató beszélgetésben sok mindenről szó esett, Mariann arról is kérdezte Balázst, gondolkodott-e azon, hogy két fia közül melyik jött a világra azért, hogy őt tanítsa, s melyik a feleségét, Vikit. 
 

„Noel inkább Vikit, Beni inkább engem, mindezt úgy, hogy Beni tiszta Viki, Noel tiszta én – hangzott a felelet, és kicsit a gyerekek személyiségéről is mesélt. „Noel vastagcsontú, birkózik, karatézik, jön-megy, pufi, állandóan nevet, tök ilyen voltam én is gyerekként. Beni vékonycsontú, magasabb, szikárabb, ő tiszta Viki, és azáltal, mert hasonlóak, nehezebb a kapcsolatuk, mint nekem Noellel. Viki jobban kijön Noellel, én meg Benivel.”

Úgy érzi, nagyobbik fia az édesanyjának mutat tükröt, a kisebbik pedig neki.

„Nekem nagyon jó a kapcsolatom Benivel, ő az első gyerek. Nagyon sok élményünk van együtt. A kicsi ilyen kis szórakoztató professzor, mindig jókedvű, fel van dobva, kiegyensúlyozott. Lejön, lerakja a cipőjét, elmegy kezet mosni, rendszerető. Nem is értem, kire hasonlít – tette hozzá. – Noel nagyon nyugis. Lerakod és rajzol két órát. Beni jön-megy. Olyan energia! Fura, két azonos szülő, mégis két tök más lélek, személyiség és típus.”

forrás: story.hu
 
- - - - - - 
 
UTAZÁS A LELKED KÖRÜL - SEBESTYÉN BALÁZS - videó
 forrás: LélekKözösség Peller Mariannal