2022. március 18., péntek

Egy férfi élénken emlékszik elmúlt életére, amikor első világháborús pilóta volt


Egy brit férfi azt állítja, hogy egy hipnózis során élénk emlékek bukkantak fel benne korábbi életéről, amikor repülőgép-fotósként és tüzérként szolgált az első világháború alatt.

 Steve Mulligan

Steve Mulligan 1961-ben született Manchester városában, de nagyon világos emlékei vannak a walesi Llandudnóból, a 20. század elejéről, ahol előző élete során felnőtt.

Azt állítja, hogy Sydney Sutcliffe néven született, és 24 évesen halt meg, miután repülőgépét lelőtték a nyugati fronton az első világháború alatt.

 
 Mindig is voltak benne furcsa emlékek, amelyek feketén-fehéren játszódtak le, amikor magasról nézett le az égből, de soha nem tudta igazán értelmezni őket. Aztán egy hipnózis kezelésen esett át, és felfedezte, hogy emlékszik korábbi életére.
 
"Gyermekkorom óta mindig is vonzott Llandudno, jól ismertem a hozzáállásomat, és anyámat is lenyűgözte, hogy honnan tudom, hova kell mennem," - mondta nemrég Steve a Daily Postnak.

"Amikor sétáltunk, olyan volt, mintha Déjà vu-m lett volna - mintha korábban jártam volna ott. Egészen addig folytatódott mindez, amíg valaki nem javasolta az előző életek regressziót."

A Paul Goddarddal folytatott hipnoterápia során a 61 éves férfi állítólag felidézte korábbi életét, többek között a wrexhami Fusiliershez, majd a Royal Flying Corpshoz történt csatlakozását, mielőtt az első világháborúban fotósként és tüzérként szolgált volna.

Még az utolsó küldetését is fel tudta idézni, egy légi felderítő repülést hajtott végre az ellenséges vonalak felett a franciaországi Cambrai közelében, és lenézett, mielőtt a gépet ellenséges tűz érte volna és lezuhant.

"Emlékszem arra az érzésre, amikor a repülőgép lezuhant, és nagyon furcsa volt, mert nem tudtam irányítani," - mondta Mulligan. "Éreztem azt az életveszteséget, de nem tehettem semmit."

Bár megérti, hogy a legtöbb ember miért szkeptikus, amikor meghallja a történetét, Steve Mulligan azt mondja, hogy lehetetlen lett volna valakinek a nevét megtalálni, aki valójában Llandudnóban született, és ugyanabban az időszakban élt ott, mint ahonnan múltbeli emlékei származnak.

"Semmit sem tudtam Llandudnóról azon kívül, hogy gyerekként jöttem ide, amíg meg nem történt a regresszió," - mondta a 61 éves férfi. "Sosem hallottam a Sydney Sutcliffe nevet, szóval hihetetlen, hogy ezt a nevet választottam a milliónyi név közül, és hogy ez a valaki Llandudnóban él."

Steve nemrégiben meglátogatta a llandudnói háborús emlékművet, és megtalálta a Sydney Sutcliffe nevet az első világháborúban elesett helyi katonák között, valamint Sydney szüleinek sírját.

"Érzelmes volt látni Sydney nevét a síron, és még mindig próbálom felfogni az egészet. Furcsa érzés " - mondta Mulligan.

"A furcsa az, hogy az anyja (Rhoda) 1960-ban meghalt, én pedig kilenc hónappal később, 1961-ben születtem. Szóval számomra olyan, mintha arra vártam volna, hogy meghaljon, hogy újjászülethessek, és ezért vagyok itt." 

forrás:ujvilagtudat.blogspot.com

- - - - - - 

Steve Mulligan „meglátogatja saját sírját” - videó

 forrás:loowajared