2022. március 5., szombat

Lélekvándorlás, reinkarnáció - Sokkal több vagy, mint amit a tükörben látsz!


 Nem véletlenül érezzük azt, hogy először vagyunk itt a Földön, és az sem ok nélküli, hogy úgy érezzük, hogy több életünk is volt már.

Abban sem lehetünk biztosak, hogy halállal megszűnünk egészen. Mi ennek a soha véget nem érő, örökkön-örökké tartó, végtelen születési körforgásnak a mozgatója? Kik vagyunk mi valójában? Ki lehet az bennünk, aki bármilyen alakot, testet tud ölteni, és különféle létformákat képes megtapasztalni? Nagyon úgy fest, hogy nemcsak emberi lények vannak a Földre inkarnálódva… 

Utaztatással a korábbi életeink megismerhetők. Ezek feltárása segíthet megérteni a jelen életünkben zajló eseményeket, a megoldhatatlan problémáinkat, a betegségünket, ráébredhetünk a feladatainkra, amelyek befejezésére most újabb lehetőséget kaptunk, vagy az életküldetésünkre. Számos kilátástalannak tűnő helyzet tudott már megoldódni ezekre az elfeledett információkra való rálátással. 

 Ráadásul tudatában vagy-e, hogy a gondolataiddal, a vágyaiddal, a cselekedeteiddel, itt és most írod a következő életed forgatókönyvét? Ne mondd azt majd a következő leszületéskor, hogy én ezt biztosan nem terveztem, én ilyen biztosan nem kívántam magamnak, én ezt nem vállaltam… 

Jól vigyázz, mit teszel jelen életeben, hogy mit hagysz a jövő nemzedékére, mert a saját unokád is te leszel! 

 Papp Gyöngyi Gini és Horányi Ágnes beszélgetése.

 forrás:VNTV - VIVA NATURA TELEVÍZIÓ - videó: 

https://www.youtube.com/watch?v=-qJneztXpS0