2016. május 8., vasárnap

Találkozás az angyalokkal a mindennapokban


Angyali látomások nem csak a múltban történtek – napjainkban is sokan számolnak be ilyen eseményekről.

Mon angyalai


Az első világháború idején keletkezett egy legenda a moni angyalokról. Bár a szemtanúk állításai különbözők, történt aznap valami misztikus. Igazán lenyűgöző, hogy az eseménynek nem csak egy szemtanúja van! 

Mon angyalai 

A moni csata 1914. augusztus 23-án zajlott Belgiumban. Az előretörő német csapatokkal vívott elkeseredett összecsapásban Szent György és egy sereg fantomíjász állította meg a császár csapatait.

Más katonák állítása szerint Mihály arkangyal vezette az angyalok seregét. Néhányan három szárnyas, fénylő lényt láttak, ismét mások azt állították, hogy az angyalok védő fényfüggönybe burkolták a brit csapatokat. Az isteni beavatkozásnak annyi szemtanúja volt, hogy egyáltalán nem meglepő, hogy a beszámolók ennyire különböznek egymástól. Még német hadifoglyok is azt állították, hogy látták a titokzatos eseményt, és a látomás teljesen megbénította őket.

 Angyali találkozások


Az angyalok hidat alkotnak a mennyei birodalom felé. Egy számunkra láthatatlan, mégis körülöttünk és bennünk jelenlévő világban léteznek. Minden angyali találkozás más és más, és valójában nem sok embernek adatik meg, hogy a saját szemével lásson egy angyalt. 

Angyali találkozások 

Az angyali látomások szintén különbözőek: néhány ember szárnyas angyalt lát, míg mások csak a lelki szemeikkel észlelik őket. Néhányan színes fényörvényt látnak táncolni az ágyuk körül, míg mások a tudatalattijukban találkoznak velük, álom vagy meditáció során. Ismét mások gyönyörű angyali burkot észlelnek maguk körül, vagy érzik az angyalok szárnyának suhogását.

Mélyreható angyali találkozások általában akkor történnek, ha valaki halálközeli élményt él át, vagy súlyos beteg, esetleg haldokló ember ágya mellett ül.

 Fran története


2001-ben 17 éves fiamat vakbélgyulladás gyanújával kórházba szállították. Amíg egy kórteremben üldögéltem a halálra rémült fiammal, kértem az angyalok segítségét, hogy legyenek vele, és segítsenek rajta. Azonnal éreztem az energia változását. 

Fran története 

Éreztem (de nem láttam), kórházi ágyának szélén egy angyali lényt. Aztán a fiam hirtelen így szólt: “egy óriási arany angyal van a lábamnál”. Aztán teljesen megnyugodott és megbékélt a műtét gondolatával. Az angyal egész éjjel mellette maradt, így könnyű szívvel magára hagytam.


A fenti példákról Hasel Raven “Angyalbiblia” c. könyvében olvashatunk, viszont nekem is feltették már a kérdést, hogy miként élem meg az angyalokkal való találkozást? 


A kérdés talán banálisnak tűnik, ám ha alapul vesszük, hogy 1980 óta vakon élem az életem, talán teljesen érthető. 


Értelemszerűen vizuális élményem soha nem volt. Az első élményem gyermekkoromban volt, talán hétéves lehettem. Szüleim a másik szobában aludtak, ám én valamiért az éjszaka közepén felébredtem, s nyújtózkodtam egy nagyot. Valaki megfogta a kezem, és egészen biztos, hogy nem volt a szobában senki. 


Számtalan élményem volt, pl. azokban az esetekben, amikor valami folytán mélyponton voltam, mintha valami óvón terelgetett volna gondolati úton a jó irányba, s hirtelen megoldódtak a gondok. 


Aztán előfordult az is, hogy az utcán rajtam kívülálló okokból veszélyhelyzetbe kerültem pl. egy zebránál, s valaki kézen fogva megállított. Utána hirtelen eltűnt, egy elhagyott kereszteződésről beszélünk, és néhány másodperc múlva valóban nagy sebességgel közeledett egy autó. Ha lelépek, akkor most nem írom le ezeket a gondolatokat. 


Végül, de nem utolsósorban meditáció közben is ott vannak velem, ilyenkor melegség, könnyedség, és boldogság érzés hat át. 


De nem szabad megfeledkeznem az álmokról.  “No, de vakon te hogy álmodsz” – kérdezték tőlem többször. A kérdés teljesen jogos, hiszen a fentebb említett vakságom folytán, már nem emlékszem a színekre, maximum talán a tudatom valamely mélységes fiókjában vannak jelen. Álmaimat ugyanúgy az érzékszerveimmel érzem – a látást kivéve – mint ahogy a valóságban is élek. Viszont határozott üzeneteket kapok, s egy adott problémával kapcsolatban már egy konkrét döntéssel ébredek reggel. 


Ez csak néhány példa volt, nem akartam senkit meggyőzni, mindössze a tapasztalataimat írtam le.
(forrás:http://gyogyenergia.hu)