2018. február 14., szerda

A legmagasabb tudat



Először is tudatosítanom kell magamban, ki vagyok valójában, mégpedig szellem, tiszta tudat.

Kurt Tepperwein

Minden más azonosulás illúzió. Másodszor fel kell ismernem, hogy csak a jelenben élhetek. Nem előtte és nem utána, hanem csak most!

Az egy szellem tökéletes kifejezéseként és elválaszthatatlan részeként vagyok jelen. A jelenlét azt jelenti, hogy tényleg itt vagyok, itt és most. Tökéletesen itt vagyok, és tökéletes vagyok. Az azonosulás révén vagyok az.

Minden energia, és csak ez az egy energia létezik, mely a rezgés változásának köszönhetően különböző formákat ölt. Én is ez az energia vagyok. Tehát az egy vagyok. Minden más csak illúzió. A szellem vagyok.

A szellemként érzem, tapasztalom meg önmagam. A testem a szellemben van. Énként élem át az egy szellem egyéniségét.

Megtapasztalom azt az egyéni alkatot, hogy ez az egy szellem vagyok.

Tudatosítom magamban ezt az egy szellemet és leírom. Ahhoz , hogy leírhassam, érzékelnem kell. Így automatikusan eljutok a mostba és az érzékelésbe. Elbocsátom a megfigyelőt, és rájövök, hogy én vagyok a megfigyelt.

Megszüntetem azt, amiről azt hiszem, hogy én vagyok, és tényleg az vagyok, ami vagyok. Most a szellem-jelenben élek. Átélem, amit gondolok, érzek, beszélek és teszek. Tökéletes szabadságot élek át, jó és rossz eltűnik.

A jelen lévő egy szellem vagyok. Megérkeztem, és többé már nem eshetek ki a valóságból. Az vagyok, ami mindig, mindig is az leszek. Már nem próbálok az lenni vagy már nem az lenni, hanem megszüntetem azt az illúziót, hogy nem az vagyok.

(Kurt Tepperwein)

(forrás: http://kassaicsilla.com)

Kurt Tepperwein - A szellemi törvények:
http://egisegitseg.hu/documents/cikkek258kurttepperweinaszellemitorvenyek.pdf

KURT TEPPERWEIN IDÉZETEK - videó