2018. június 2., szombat

Angyali találkozás a szörnyű autó balesetnél



Dann és Tracey Stadler tökéletesen emlékeznek a közlekedési balesetre, ami majdnem az életükbe került.
A másik jármű vezetője meghalt, részegen vezetett.
"Az autó roncsok annyira összenyomtak bennünket, hogy mozdulni sem tudtunk.."

Dann és Tracey Stadler

"Az egész autó tele volt füsttel. Szagoltam az égő bőrt, az égő húst.,nem tudtam lélegezni." 
mondta Tracey

A negyedik házassági évfordulójuk estéjén Dann és Tracey életükért harcoltak

a totálkáros, lángokban álló autójukban.

A megálló autósok próbálták kimenteni őket az égő autójukból.

Az autó ajtók beragadtak. Egy férfi felhúzta a vezető oldalsó ajtókeretét, majd az üveg végül kitört.

"Ezután az ablak ezer darabra tört ki" - mondja Dann. " az arcom, a fejem, a jobb oldalam, a jobb karom, a jobb lábam, lángokban... így hát kinyomtam magamat, megragadtak, átvittek s a fűre húztak, s ott eloltották rajtam a tüzet.

Időközben Tracey csapdába esett az autóban. Érezte, hogy az arca ég, és abban a pillanatban meggyőződött róla, hogy meghal.

Ezért imádkoztam. És azt mondtam: "Atyám megbocsát a bűneimért.  Kérlek, ne hagyd, hogy halálra égjek. Aztán felnéztem, és ott volt  Ő"

Tracey Stadler

"Angyali formájú ember volt, megragadott, s felemelt.  Kihúzott az autóból s egyre távolabb kerültünk a baleset helyszínétől.

Abban a pillanatban tudtam, hogy elhagytam a testemet.  Azt mondta nekem, hogy vissza tudok nézni, ha akarok, de nem akartam.
És minél távolabb kerültünk, annál több békét éreztem. S olyan szeretetet, amit nem lehet kifejezni emberi szavakkal.
Nem volt fájdalom, megbánás, csak várakozás..

És úgy éreztem magam, mintha Isten karjaiban lennék. "

Tracey azt mondja, ahogy amikor emelkedtek fel a mennybe, látta nagymamáját, aki még kislánykorában költözött el.

Dann Stadler

"Látták, hogy közeledik az autóhoz, s fényesség veszi körül" - emlékszik vissza Dann.
"Az egyik imádkozó  ember azt látta, minta egy az angyal jelent volna meg a helyszínen, s térdre borult, mert olyan erősen érezte Jézus Krisztus gyógyító erejét."

"Az egyik mentős látta, hogy  kiszabadítja Traceyt az autóból s mintha beleugrott volna a kezeibe.
Az ismeretlen Tracey felé hajolt és az arcára tette a kezeit."

Tracey azt mondta: "Ahogy rám tette a kezeit tudtam, hogy meggyógyít.
Aztán azt mondta: "Tracey, minden rendben lesz. S meggyógyított"


(forrás:1.cbn.com-bibliatodo.com)

Dann és Tracey Stadler: Angyalok és a tűz - videó
 forrás:Zsolt Humai