2023. április 23., vasárnap

Rékasi Károly a klinikai halál után latinul kezdett beszélni – pedig sosem tanulta a nyelvet


A színészt 2015-ben érte súlyos motorbaleset, utána történt a máig megmagyarázhatatlan rejtély.

2015-ben súlyos balesetet szenvedett Rékasi Károly. A színész most az ezután történt rejtélyes eseményekről beszélt Peller Mariannak az Utazás a lelked körül legújabb videójában.

A Barátok közt Barta Zsoltja öt métert repült a motoros ütközés során: súlyos koponyasérülést szenvedett, több csontja szilánkosra tört, és csak azonnal műtéttel sikerült megmenteni az életét.

Rékasi bevallása szerint a helyszínen egy pillanatra meghalt, ami pedig ezután következett, azt a mai napig nem tudja hova tenni.

„Megérkeztek a mentők, akiknek ismeretlenül is folyamatosan hálával tartozom.

A klinikai halál állapotában voltam. Azt mesélték Gerdámnak [Pikali Gerda, Rékasi Károly felesége], hogy amikor visszatértek az életfunkcióim, folyamatosan latinul beszéltem. Ez az életem egyik lényeges hiátusa: soha semmilyen módon idegen nyelvet nem tudtam megtanulni, pedig több módon is tettem rá kísérletet.

A mentőorvos, akinek tudnia kell latinul, azt mondta, összefüggően, értelmesen beszéltem latinul. Ha az embernek csak egyetlenegy élete van, én pedig nyilvánvalóan nem tudtam megtanulni 60 éves koromra egyetlen idegen nyelvet sem, akkor ez honnan jött? Döntse el mindenki, hogy egyszer vagyunk-e itt ebben a formában, vagy akár többször is előfordultunk. Én ezt bizonyítéknak fogom föl, nem nagyon tudom megmagyarázni” – mesélte a színész.

forrás:szeretlekmagyarorszag.hu

- - - - - - 

UTAZÁS A LELKED KÖRÜL - RÉKASI KÁROLY - videó

https://www.youtube.com/watch?v=AU6zDCTxTZU&t=11s 

forrás:LélekKözösség Peller Mariannal