2018. május 18., péntek

Annette Betcher: Az Állatok Inkarnációja - A Lovak és az Angyalok 2.



Annette Betcher egy nemzetközileg elismert Állatkommunikátor. Az ő képessége az állatok és az emberek javát szolgálja már több mint harminc éve. Annette kommunikál az összes állattal, beleértve az elveszett és az eltávozott állatokat is. Úgy véli az emberek és az állatok közötti kapcsolat mindig különleges.
 Egy kialakuló együttműködéshez hasonlít, melynek sikere a tudatosságon és a kommunikáción alapul. Annette kifejlesztett egy olyan kommunikációs formát, amit “intuitív állati kommunikációs terápiának” hív. 
Amikor egy állattartó felveszi a kapcsolatot Annette-el konzultáció céljából, ő azonnal lekommunikálja az állattartó kérdéseit és aggodalmait az állattal. Annette Betcher elsődlegesen a Lovakra specializálódott. Annette célja pontosan beazonosítani a probléma forrásának gyökereit az állat szemszögéből. Amint a probléma forrására fény derül, a megoldás könnyűvé válik. Az állatok és az emberek jól érzik magukat Annette könnyed és finom hozzáállásával. A kliensek azt jelzik vissza, hogy egy konzultáció Annette-el olyan, mint egy régi baráttal való beszélgetés.
Annette büszke az ő hosszú és sikeres kapcsolatára a telivér ágazat minden aspektusával. Fajtiszta kutyák tenyészőjeként is boldog éveket töltött. Úgy érzi, ezek a tapasztalatok erősítették az állatkommunikátori képességét. Annette azt mondja “Imádom a munkámat és úgy érzem jó amit teszek.” Olyan jó tudni, hogy az emberek és az állatok egy oldalon állnak. “A tudatosság a megértés kulcsa.” Annette mostanra már felvette a kisgyerekekkel és bébikkel való kommunikációt is repertoárjába.

Annette Betcher

A Lovak és az Angyalok

Az angyalok létezésébe vetett hitem megkérdőjelezhetetlen. Számtalanszor részei életemnek, és hozzám hasonlóan, családtagjaim életének is. A legkorábbi emlékem arról, hogy őrangyalom van, még gyermekkoromból való. A masni a hajamban tüzet fogott, mert túl közel került az asztalon lévő gyertya lángjához. A felnőttek bepánikoltak, miközben mindenféle vizeket hajítottak rám. De én csak csendben ültem, miközben néztem és hallgattam azt a “szép fehér hölgyet”, akinek nagy szárnyai voltak és megnyugtatott, hogy védve vagyok és nem fogok megsérülni. Az angyalok állandó társaim. Látom őket minden nap ilyen, vagy olyan helyzetekben.

A következő egy igaz történet

Volt egy időszak, mikor nagyon belebonyolódtam a lótenyésztésbe. Bárki aki jártas lótenyésztésben, főleg a telivérek tekintetében, tudja, hogy februártól júniusig teljesen zombivá válik. Különösen elfoglalt, de azért ez is csodás időszaka az évnek. A ló anyukák a reggeli órákat vélik a kölykeik világra hozatala legalkalmasabb időpontjának. Egy különös éjjelen, többszörösen látogatott meg minket a “lovak gólyája”. Épp végeztem a csűrnél, odabattyogtam a házhoz, hogy megpróbáljak legalább néhány órát aludni, még mielőtt felkel a nap.

Volt egy kameránk felállítva a fiatal kancánknál, aminek a monitora a hálószobába volt rakva. Teljesen kimerülve azonnal elaludtam, aztán az “Ébredj!” szavak visszhangzottak fülemben. Felültem az ágyban. Álmosan a TV monitorra néztem. Amit láttam, nem hittem a szememnek és meg is dörzsöltem. A mama, akinek a neve Classy volt, egyenesen belebámult a kamerába. Azt mondta “Segíts nekem”. Akkor megláttam az angyalt. Ráhelyezte a szárnyát a kancára. A szárnyai szinte beborították az egész istállót. Nem voltam biztos abban, hogy mit látok, így riasztottam a férjem, hogy nézzen rá a TV monitorra ő is, és mondja el mit lát. “Van valami a kamera lencséjén,”, mondta. Álmosan azt ismételgette, hogy “olyan mintha egy angyal lenne Classy-vel az istállóban.”. Lassan pánikba estem attól, hogy beteríti a kancát. “Valami gond van, hívd az állatorvost kérlek” mondtam a férjemnek. Egyből a csűrhöz mentem, és amint beléptem, egyfajta melegséget és szeretetteli ragyogást érzékeltem. Az angyal még ott volt.

Brownie és  Annette

Elkezdtem kommunikálni Classy-vel, hogy bíznia kell az angyalban, mely segíteni jött neki, és bennünk emberekben is. Mélyen azt éreztem, hogy “tudom” minden rendben lesz. Classy ebben nem volt annyira biztos. Az állatorvos időben megérkezett, hogy tanúja lehessen Classy csikója normális megszületésének. Ami azután jött, az minden volt, csak nem normális. Amint az állatorvos belépett az istállóba, felnézett és azt mondta, “úgy gondolom szükségünk lesz egy kis angyali segítségre”. Amire én azt válaszoltam, hogy “megkapjuk.” Egyetértően bólintott. Teljes összeköttetésbe kerültem a kancával, és éreztem, hogy a teste hideggé vált. Nagyon nyugodt volt, volt benne valami sötétség. Az állatorvos azt mondta, hogy sokkot kapott és belső vérzése van. Csoda lenne, ha túlélné.

Folytattam a kommunikációt Classy-vel, és biztosítottam róla, hogy azért vagyunk itt, hogy segítsünk neki. Nem szabad feladnia. Mindig is egy harcos volt. Az angyalaink még mindig ott voltak, és még láthatóbban, mint valaha. Aztán hirtelen azt éreztem, hogy Classy teste ellazul, ahogy a vérnyomása és a testhőmérséklete emelkedni kezd. Mindenféle előjel nélkül felugrott, és elkezdett gondoskodni a csikójáról, mintha semmi sem történt volna. Az állatorvos fogta a fejét és azt mondta, hogy “sok dolgot láttam már, de most láttam mindent.” A kanca és a csikó jól volt. Mielőtt lekapcsolta a lámpát és elhagytam az istállót, azt mondtam, “Köszönöm neked angyal, köszönöm Classy, és köszönöm doki”, amihez az állatorvos hozzátette, hogy “én is ugyanígy!”.
Annette Betcher

(forrás: foldimennyorszag.hu - annettebetcher.com)

Brownie játszik - videó
forrás:annettebetcher.com