2018. január 25., csütörtök

Mágneses erőkkel rendelkezik egy szíriai fiú



Egy szíriai kisfiú olyan képességet sajátított el, mellyel tárgyakat tud mágneses úton a testéhez vonzani.


Zulfikar Ibrahim, aki egy Latakia nevű kikötővárosban él, úgy fedezte fel képességét, hogy egy evőeszközt vacsora során véletlenül leejtett az asztalra, amikor az a testéhez ragadt.

“Éppen ettünk amikor a kanál leesett. Fel akartam kapni, ekkor vettem észre, hogy a hasamhoz tapadt. Elcsodálkoztam.” – mondta.

“A nagyapám levette a kanalat, megtörölte és visszatette a tálcára. Elővettem egy villát és egy kanalat és azokat a hasamra tudtam ragasztani újra. Minden ami vasból van, magamhoz ragadt. Le voltam nyűgözve.”

A történet hasonló az orosz Nikolai Kryaglyachenko iskolásfiú esetéhez, aki 2014-ben fedezte fel, hogy szintén képes magához ragasztani tárgyakat mágneses úton. Mindez egy elektromos baleset után történt.

“Tudni szeretném, hogy vannak-e rajtam kívül más mágneses erővel rendelkező emberek is” – mondta Zulfikar.

A videó bemutatja a képességét, melyben interjút is láthatunk.

(forrás: http://paranormal.hu)