2017. október 6., péntek

AdamEon



AdamEon vagyok. 1966-ban születtem Budapesten. Két gyermekem van.
Nem volt épp eseménytelen a gyermekkorom. Fényes embereket, és furcsa lényeket láttam, akik különös dolgokat, helyeket és eseményeket mutattak.


16 éves koromban kaptam meg a gyógyítás képességét, akkor kezdtem el embereket gyógyítani. 21 éves koromtól kezdték átadni nekem a tudást, kezdték el nyitni bennem a kódokat. Az emberek tanítása nem sokkal ezután megindult az életemben. Hamar kiderült, hogy a sokak által átadhatatlannak tartott tudás igen is átadható.
A tanításom, és tudásom fejlesztése a finomabb világok részéről a mai napig folyamatos, és kihívásokkal teli.
Az AdamEon név egy, az eredet óta létező rendet jelképez. A név jelzi a kezdetet és az új korszakot, ami a Teremtő Tudatosságot hordozza. A jelkép, ami a névhez tartozik, az új létezési mód rezgését hordozza, valamint kulcs az ébredéshez.
A tudás, amit képviselek és amit tanítok, az Élő Fény Rendszer© Avatott művelője vagyok az ősi technikáknak, melyek egy speciális rendszerbe foglalva képesek arra, hogy visszaadják az embereknek a tudást. Azt a tudást, ami megszünteti a különváltság illúzióját, aminek következtében nem vagyunk harmóniában a világegyetemmel és még a bolygóval sem, ahol élünk.
Az egység mindig jelen van és a dualitás csak a tudat egy szintje. Lassan eljutunk a tudatmódosulásnak ahhoz a szintjéhez, ahol képesek vagyunk a korlátaink mögé nézni és felismerve az illúziót, túllépni azon.
Sokan beszélnek a szívcsakra fontosságáról. A jelképem középpontjában egy szív látható.


Ha szívünkben tudunk élni, akkor aggodalom nélkül tudunk szemlélődni. Ha valaki az elméjében él, nincs esélye fejlődni. A tudat fejlesztése kódhoz kötött. Meg tudom az útonjárónak mutatni és meg tudom tanítani, hogyan használja a szívében azt a pontot, ahonnan meg tudja változtatni a világot.
Tanításom részét képezi egy speciális merkaba-technika átadása. Nyugodt szívvel mondhatom, hogy ilyen merkaba-struktúrát senki a világon nem tanít és ad át.
A belső látással és a szív tudatosság elérésével véget vethetünk az illúziónak, vagyis annak, hogy az elménken kívül mozgunk és azt hisszük el valóságosnak. Ez pedig káprázat!

AdamEon Vízöntő magazin - videó


Elérkezett az ideje, hogy emlékezz a benned levő tudásra és arra, hogy mi vagy!

Miben vagyok más?

Nem tudom hogy meghatározni a minőségem. Azt tudom mi nem vagyok.Nem vagyok jósnő. Nem használok segédeszközt, vagyis kártyát, ingát, gömböt. Nem közvetítem emelkedett mesterek és tanítók tanítását. Ha szükséges „tolmácsolok”, de nem vagyok szószólója egyetlen fizikai világon kívüli energiának sem. Akit közvetlen és egyetlen tudásnak elismerek a Forrás maga.

Annyit mondhatok csak: Vagyok aki vagyok. Az AdamEon név és a fénykép alapján rám tudsz meditálni. Miután olyan időket élünk, hogy elválik az ocsú a búzától, Te is megérezheted, hogy hozzám kell-e jönnöd vagy sem. Tudni fogod a választ!

Hiszem és Tudom, hogy a tudás mindenkiben benne van eredete jogán. Természetesen vannak hozzáférési szintek, de az illúziót mindenkinek lehetősége van felismerni, és dolgozni az ébredésén.

(forrás:http://adameon.com)

AdamEon a Dominó TV adásában - videó