2016. január 28., csütörtök

Doreen Virtue: 10 lecke, amit az Angyalok tanítottak


Minél többet beszélek az Angyalaimmal, annál többet tanulok.
Íme 10 lecke, amire ők tanítottak, ami megváltoztatta az életem. 

Doreen Virtue


1. Élj egységben

Az angyalok azt mondták nekem:

Olyan cselekvésekkel töltsd el időd, amik egyeznek a legfelsőbb szándékaiddal.

Engedd el azokat a dolgokat, amikre az intuíciód sarkall, hogy hagyj fel velük.

Azok a dolgok vagy úgy lesznek meggyógyítva, hogy élvezni fogod őket, vagy pedig ezek a tevékenységek könnyen lemorzsolódnak majd.

Arra sürgettek az angyalok, hogy bízzak a szívemben. Biztosítottak afelől, hogy biztonságban leszek, ha felhagyok azzal a munkámmal, ami nem passzol az igazi érdeklődési körömhöz. Gyorsan így lett ahogy az angyalok mondták.

2. Csak a most létezik

Te teljesen a mostban vagy. Ne arra figyelj, hogy mit hozhat a holnap - ez arra utal, hogy te nem vagy tökéletes, vagy hiányzik valami, és te csak akkor leszel egész, ha a jövőben valami külső dolog érkezik az életedbe.

Amikor az angyalok felhívták erre a figyelmem, tudatosult bennem, hogy a jövőben élek. A fókuszom azon volt, hogy mit hoz a holnap, a pillanat áldásai helyett.

Most minden egyes este készítek egy mentális "hála listát".

3. Minden konfliktus a te fejedben van.

"Minden konfliktus amit látsz vagy tapasztalsz a külvilágban az az egod kivetülése.

Az igazat megvallva, a világ teljesen békés, és a te félelmed a békétől vetülnek vissza a világra.Te nem akarod megoldani a belső konfliktusod, de meg akarsz tőle szabadulni. Így, kivetíted azt a többi emberre, és azt gondolod, hogy ők azok akik okozzák a diszharmóniát. A többi ember semleges, üres táblák, te színezed őket ki a saját gondolataiddal és definícióiddal. Aztán úgy reagálsz ezekre a színekre és definíciókra, mintha valósak lennének. A többiek, úgy bánnak veled, ahogy azt te elvárod, mintegy önbeteljesítő jóslatként."

Ahogy az angyalok elmagyarázták ezt nekem, felismertem milyen sűrűn engedtem a félelmeimnek meg azt, hogy nyomorult időket kreáljanak nekem. Pedig mindig meg volt a hatalmam megválasztani a gondolataimat és érzéseimet amiket az egyes szituációknak tulajdonítok.

4. Tisztítsd meg étked

"Minden ételnek van rezgése, és te olyan magasan és finoman akarsz rezegni amihez hozzá vagy hangolva. Diétázz, egyél friss gyümölcsöket és zöldségeket, magokat, teljes kiőrlésűt, aminek a legmagasabb a rezgése. Kerüld a húsokat, tejtermékeket, alkoholt, cukrot, csokoládét, és a koffeint, melyeknek legalacsonyabb a rezgésük. Emlékezz arra, hogy minden ételnek a kivonata sokall hosszabban hat rád, mint ahogyan azt megemésztetted."

Amikor az angyalok elmondták nekem ezt a 4-es leckét, az étkezésem már eléggé egészséges volt. Feladtam a húsevést, szárnyast, és az alkoholt. De még mindig volt mit fejlődni, így hallgattam az őrangyalom étkezési tanácsaira, és befogadtam a vegán étkezési megközelítéseket. A fejlődés az energiámban és a kinézetemben drasztikus és azonnali volt! Ahelyett, hogy megfosztottnak éreztem volna magam azzal, hogy az egészséges ételeket választottam, inkább könnyebbnek és természetesnek éreztem magam.

5. Ne azzal a céllal adj, hogy kapj

"Engedd el a körvonalazást, hogy milyen eredményeket kapsz majd azért amit adsz. Eredményeket fogsz kapni az adásért cserébe: ez egy univerzális törvény. De az nem tőled függ, hogy az ok és hatás hogyan cirkulálnak. Plusz, ha cserébe vársz valamit, akkor nem is igazán adsz. Helyette inkább tudatosságban tartod, elvársz valamit cserébe, még mielőtt teljesen odaadtad volna."

Újfent kínosan éreztem magam ahogy az angyalok látták a kétségeket a lelkemben. Ők tudták, hogy én egy adó személyiség vagyok. Be kellett ismernem, hogy előfordult, hogy olyan elvárásokkal adtam, hogy tudtam kapni fogok cserébe valamit.

Teljes bizalommal az őrző angyalaim iránt, eldöntötten, hogy minden kikötésemet elengedem amikor másoknak adok. Majdnem azonnal, elkezdtem meglepetés ajándékokat kapni, úgy mint új üzleti ajánlatok, és gyönyörű lehetőségek a barátaimmal.

6. Tölts egyedül időt a természetben

"A természet hangjai és illatai láthatatlanok, ezért el tudják vinni az elméd a szellem láthatatlan birodalmába, ahol gyorsabb és magasabb a rezgés. A természet gyógyító tulajdonságokkal rendelkezik. Vannak nagyon valós természeti angyalok. Kérheted ezeket a természet angyalokat, hogy gyógyítsanak meg téged. Amikor a természetben vagy, ez segít neked adaptálódni, felvenni a Föld természetes ritmusát, és ahogy az idő és a ciklusok mindennek a részesei, te is jobban szinkronicitásba kerülsz az élet ritmusával."

Ahogy az angyalok sürgettek , egyre többet mertem elhagyni az íróasztalomat, és elkezdtem az ebédjeimet a szabadban költeni. A friss levegő, a napsütés, a virágok illatai mind segítettek a mélyebb meditációban. Kint ülök és kérem a természeti angyalokat, hogy vegyenek körül engem.

7. Szakadj el az anyagtól

"Amikor gondolatban hozzá vagy kapcsolódva az anyaghoz, ez ego termékeivel maradsz kapcsolatban, és ezért maradsz hozzákötve magához az egohoz. Ezen törvény elől nem tudsz megszökni. Az anyagon alapuló elme az ego elméje."

Az őrangyalaim tisztázták azt, hogy nincs semmi rossz az anyagi dolgokban. Az angyalok szerint az anyag maga semleges. Ők felfogják, hogy az emberi lénynek anyagi szükségletei vannak, mint például étel, ruha, és menedék. Viszont, amikor mi túlságosan is a materiális dogokra támaszkodunk -mint pl. ha folyamatosan a pénzre és a hatalomra gondolunk - akkor az alacsonyabb természetünkre fókuszálunk, a felsőbb énünk helyett.

8. Ne ítélkezz

"Azért ítélkezel, hogy megóvd magadat, hogy távol tartsd őket, így nem jöhetnek közel, és nem sérülhetsz meg. De mi azt mondjuk neked, hogy nincs szükséged a védekezésedre gondolni. Biztonságban vagy, és ezzel a nyomasztó aggódó gondolatmintával fogod behozni azt a bizonyos félelmet az életedbe."

Az angyalok elmagyarázták, hogy mi rajzoljuk meg magunknak amit gondolunk. Ha én megszállottan fizikai vagy érzelmi veszélyre gondolok, akkor létrehozok egy olyan légkört, amiben a legrosszabb rémálmaim valóra válnak. Gyakorlatban elkezdtem realizálni azokat a pillanatokat, amikor megítélek másokat. Elkezdtem átadni a félelmeimet az angyaloknak, és úgy éreztem, hogy az ítélkezési szokásaim fokozatosan eltűnnek.

9. Ott élsz, ahová tudatosságod fókuszálod

"Ha egy nem szeretetteljes gondolat van benned - verseny, irigység, vagy aggodalom - fájdalmat érzel. Te VAGY a tudatosságod és te érzed, hogy hová fókuszálod a tudatosságodat. Nem akarsz fájdalmat. Ezért, válaszd azt, hogy átadod a nem szeretetteljes gondolataidat a fénynek."

Elsőre, ezzel a leckével fájdalmas volt szembesülni. Mindig úgy gondoltam, hogy a boldogságomat a külső körülmények alakítják. Az angyalok ragaszkodtak ahhoz, hogy ez csak visszafelé vitt, és, hogy a saját gondolataim színezik a világomat. Azt mondták, a boldogságom nem attól függ, hogy mim van, hanem inkább, hogy mire gondolok.

10. Minden dologban dicsőítsük Istent

"Ne keresd magad dicsőségét. Lényegében, amikor Istent dicsőíted, akkor önmagad azon részét is dicsőíted amely Istennel van. Amikor Istent dicsőíted, kívül maradsz az egon, és a felsőbb éned tudatosságában maradsz."

Kezdetben, a lecke megalázott. De mielőtt alámerültem volna a szégyen érzetébe, az angyalok felemeltek egy emlékeztetővel - amióta az igaz énem egy Istennel - az igaz valómért imádkoztam, minden egyes alkalommal dicsőséget adtam Istennek.

A tíz lecke ma már meggyökeredzett és állandó részei a mindennapjaimnak.

Amikor a klienseim bókolnak nekem a tiszta és világos Isteni útmutatás miatt, azt mondom: Köszönöm, de minden érdem Istené és az angyaloké. Ők tanították meg hogyan vegyem át az üzeneteiket. Az én érdemem csupán az, hogy követem az útmutatásukat, mert - hála nekik - ma már nagyon jó hallgató vagyok.

(forrás:joportal.hu)

DOREEN VIRTUE AZ ANGYALTAROTRÓL - videó