2016. november 11., péntek

A Természet szól hozzád – Lupita Nyong'o, a virág



Virág vagyok. Igen, gyönyörű vagyok. 


Ezt már hallottam, és mindig így lesz.

Imádnak a külső miatt. A zen megjelenésem miatt.

De a lényeg az, hogy velem kezdődik az élet. Én táplálom az embereket. Minden gyümölcs tőlem származik.

Minden burgonya tőlem, minden kukoricamag tőlem, minden rizsmag tőlem.

Tőlem, tőlem, tudom. De ez az igazság. És néha a lelküket is táplálom.

Én beszélek helyettük, amikor nincsenek szavaik.

Hangtalanul mondom azt, hogy: szeretlek.

Bánatos vagyok hang nélkül. Inspirálom köztük a legnagyobbakat.

Festőket, költőket, mintakészítőket. A múzsájuk vagyok.

De azt látom, hogy az emberek alábecsülik a gyönyörű kis virág erejét.

Mert az élet igenis velem kezdődik. És nélkülem véget érhet.

A Természetnek nincs szüksége az emberekre.

Az embereknek van szükségük a Természetre.

(forrás: sevaster1)