2017. augusztus 20., vasárnap

Halálközeli élményéről vallott Cserna Antal



A színészt már számos baleset érte színházi évei alatt, ő viszont mindegyikre próbál úgy tekinteni, amikből tanulni lehet. Többek között azt is elárulta, hogy egy szerencsétlenség miatt volt már kicsit a "túlsó oldalon"...

Cserna Antalra felesége, Szalay Kriszta színésznő vigyáz / Fotó: Oláh Csaba

"Nem gondolom, hogy nagyon spirituális lennék, de megpróbálok felelősséget vállalni azért, amit teszek, amiben vagyok.
A baleseteimből is próbáltam tanulni.
Ezek mindig arra utalnak, hogy az ember nincs jó helyen, vagy túl sok minden gyülemlett fel benne, amit már nem tud kezelni.
Én már voltam kívül magamon, jártam a túlsó oldalon.
Utólag tudom, hogy mire figyelmeztettek ezek a történések ."– mondta Cserna Antal
(forrás: tv2.hu - blikk.hu)

Cserna Antal - videó