2023. szeptember 6., szerda

Flo Aeveia Magdalena: Emlékszem az Egységre – Mária Magdolna története


A könyv szerzője Flo Aeveia Magdalena, aki kijelentés és látomások útján látta és élte újra Jézus és Magdaléna földi útját, történetét azért, hogy leírja és számunkra is hozzáférhetővé tegye azt.


Gabi számára igazi öröm volt, hogy az álomból valóság lett és elérhetővé tudta tenni számunkra magyarul
(Kovács Gabriella fordította le a könyvet)

“A könyv olyan erősen őrzi Jézus és Magdaléna esszenciáját, hogy már csak rövid idézetek olvasásával is felébreszt, elindít bennünk valamit.
Így történt velem is 2 évvel ezelőtt, megrendeltem angolul és már az első olvasáskor nagyon erős vágy született a szívemben, hogy magyarok is olvashassák magyarul. Az elmúlt 2 év csodálatos megéléseket hozott számomra a könyvön keresztül, dolgozott, formált engem. Biztos vagyok benne, hogy így lesz ez minden kedves Olvasóval is!
Flo bevezető szavaival élve: ‘ahogy olvasod Mária Magdaléna történetét, emlékezz az egységre!’.”

- Kovács Gabriella -

2019-ben Kovács Gabriella váratlan hirtelenséggel hazatért a fénybe.

- - - - - -

Emlékszem az Egységre - könyvrészlet felolvasás - A szülés - videó
forrás:Lélektér Stúdió - Kristóf Renáta - Asztrológus


2019-ben egy csodálatos könyv került a kezünkbe, ami nagyon mély hatással volt és van ránk a mai napig is. Elhatároztuk, hogy segítünk abban, hogy még szélesebb körben megismerhessék az emberek és ezzel fejezzük ki hálánkat, egy varázslatos lélek, Kovács Gabriella nővérünk felé, aki már a Fénylényekkel együtt figyeli lépteinket.

AZ EMLÉKSZEM AZ EGYSÉGRE Mária Magdolna története. Egy szívet melengetően szeretetreméltó nőé, aki emlékszik az ő egységére a szellemmel és minden dologgal. Ez az emlékezet vezeti őt a béke látomására, amit igyekszik elhozni a világba.

Alázattal, bátorsággal és könyörülettel él a szívében , nem engedi meg senkinek , hogy a gondolkodását alakítsa vagy a lélekből hozott döntéseit befolyásolja. Tudja, hogy csak ő maga dönthet az igazságából, és ezért bátorsággal és elszántsággal egyre erősebben éli ezt az igazságot, emlékezvén a Tervre, hogy ki ő valójában, miért született és mit jött betölteni.

“Magdaléna és Krisztus történetén keresztül nem csak egy történelmi eseményt ismertem meg, hanem megértettem és ami talán még fontosabb elkezdtem élni a lélek útját, a saját lelkem útját.
Rájöttem, hogy nem az elmének szóló tanításokban találom meg az igazi, felszabadító boldogságom, hanem ha rájövök, hogy ki is vagyok valójában. Valójában alatt azt értem, hogy nem csak most ebben a testben, hanem megismerem, visszaemlékszem a lelkem igaz természetére, megengedem magamnak, hogy a lelkem kövessen, még ha az emberi példa és szokás teljesen mást is mond. Megértettem, hogy szellem vagyok és fény (természetesen testben, amit imádok) de ebből a nézőpontból minden teljesen más. Ha én a lelkem teljességét és igazságát élem, azzal neked is nagyon jót teszek. Amikor így vagyunk együtt ez megérinti benned is a lelked rétegeit. ”
- Kovács Gabriella- A könyv fordítója -

A Bűnbánó Magdolna El Greco 1576–1578-ban készült festménye, 
amely Mária Magdolnát ábrázolja,

- - - - - - - 

Mária Anya - Mária Magdolna és kapcsolatunk a FöldAnyával - videó
forrás:Pozsgai Nikoletta