2024. április 24., szerda

Visszatért a halálból egy bokszoló – elmesélte, mit látott a túlvilágon


Egy bokszoló, aki saját bevallása szerint pár percre „meghalt”, amikor hatévesen áramütés érte, elárulta, hogy mit látott a „túlvilágon”.


A bátyjával és néhány haverjával egy mezőn játszott, amikor megbotlott, és az esés közben véletlenül egy elektromos vezetékbe kapaszkodott bele – majd ezután több ezer volt futott át a testén.

A hat gyereket nevelő pusztakezes harcos a Daily Star című brit bulvárlapnak mesélt gyerekkori balesetéről, és arról, hogy mit látott a „túlvilágon”.

Ahogy a hasonló élménnyel rendelkező emberek többségének, McCallumnak is erős emlékei vannak arról, amit akkor látott. Halálközeli élménye óta pedig arról is meg van győződve, hogy a túlvilág és a halál utáni élet létező dolgok.

„A bátyámmal és két haverunkkal fociztam a pályán, és a labda bement ebbe az épületbe. Utána futottam, megcsúsztam egy deszkán, és amikor megpróbáltam megállítani a zuhanást, megragadtam néhány vezetéket, amik aztán több ezer voltot küldtek át rajtam.

Minden olyan fényesen világított, hogy alig láttam, és elkezdtem felfelé lebegni. Láttam egy kastélyt, és átlebegtem a falakon. A túloldalon valaki egy könyvet olvasott néhány gyereknek. Odajött hozzám, és azt mondta:

Túl korai még, vissza kellene menned!"

– emlékezett vissza túlvilági kalandjára a bokszoló. 

„Arra ébredtem fel, amikor meghallottam, hogy a bátyám sikoltozik. Aztán kiderült, hogy apám mentett meg azzal, hogy lelökdösött a drótokról.”

„Tudom, hogy van valami a halál után. Láttam, de kaptam egy második esélyt” 
– mondta McCallum, majd elárulta, hogy majdnem elbaltázta ezt a „második esélyt”, 
mivel az alkohol és a drogok miatt kisiklott az élete, de a boksz aztán a helyes útra terelte.

- forrás: nlc.hu - 24.hu -

- - - - - - 

Élet a halál után értelmesen a túlvilág bizonyítékairól - videó
forrás:Milán Zavatszki