2012. február 6., hétfő

Istenem...

"Drága lélek, ébredj kérlek! Isten Fénye hív Most Téged!
Lásd magadban igaz szívvel, mit vállaltál szellemlétben.
Tudatodat hozd felszínre, áraszd ki, így vegyen körbe,
Hogy mutassa igaz utad,mire lépve hazajuthatsz!
Szeretetnek Lángja Benned lobbanjon fel az Egekbe,
S Egyesítse Emberléted Hű Szellemed Erejével!"

Köszönöm Istenem

Igaz lelkem fohászkodik minden szóban Tehozzád
Imám szárnyán Önmagam száll s lelkem ím, Elébed áll
Bármi is jő Uram, én azt hálás szívvel fogadom
Gyermekedként így szeretlek, hitem meg nem tagadom
Új Élet kél itt, most Veled eljövendő hajnalon
Ha Szeretet van énbennem, reményteljes holnapom
Köszönöm, hogy létezésem szent Fényedben született
Segíts Atyám, hogy utamat tudatosan tegyem meg
Mikor a csend honol bennem s Végtelenség ölel át
Látom Bennem Létezésed, s feltárhatom a csodát
Felismerem a Mindenség szétáramló ritmusát
Lelkem tánca egyként mozdul, létem dalként élem át
Magasrendű Igazságban a Minden így szerepel
Elmondani lehetetlen, mert érzésben érem el
Köszönöm, hát Jó Istenem, hogy megértem ki Vagyok
Szeretet a Szeretetben, Fény a Fényben, ÉN VAGYOK
Add, hogy lássam magam mindig a te igaz szemeddel
Mindenkire úgy tekintsek, mint isteni Gyermekre
Lehívom most ide közénk Áldásodnak Sugarát
Ez az Áldás szent imaként mindenkit öleljen át.