2024. október 20., vasárnap

Kevin Zadai - Várakozz Istenre, mondta az angyal


Meghalt, Találkozott Jézussal és Üzenettel Tért Vissza.
Elmeséli, milyen volt meghalni, milyen volt Jézussal találkozni.


Hello, Dr. Kevin Zadai vagyok. 

Egy nagyon izgalmas dolgot szeretnék megosztani veled, ami jobban megváltoztatta az életemet, mint az összes eddigi találkozásom angyalokkal. Ez örökre megváltoztatott, mivel egy angyal megmutatta nekem, hogyan várjak Istenre. Azt mondta, hogy tanulhatok a „kijelentések, kinyilatkoztatások szobájában”, amikor várakozok Istenre, és megtudhatok dolgokat a jövőről. Erről szeretnék most beszélni. 

Az egyik éjjel, miközben feleségem és én aludtunk a házunkban, hirtelen arra ébredtem, hogy egy férfi áll az ágyam szélénél. Nem volt szárnya, de gyönyörű ruha volt rajta. Kinyújtotta felém a kezét, megragadott, és azt mondta: „gyere, menjünk! Megmutathatom neked a ’kijelentések szobáját’, ami az Úrra való várakozás terme.” Villámgyorsan mentünk. Elképzelheted milyen érzés volt, hogy épp, hogy felébredtem, azon gondolkodtam, hogy most otthagytam a testemet az ágyamban vagy a testem is jött velem…?” Nem tudtam, csak azt, hogy óriási sebességgel haladtunk. 

Azt mondta: „az Úr jóindulata, kedvessége irántad, hogy megértést akar adni neked erről.” Elvitt hát egy olyan helyre, ami egy nagy szobának tűnt, de ahogy beléptünk, egy hatalmas lift volt az egész. Ahogy ott álltam ebben a liftben, ami egyszerre egy nagy szoba is volt, azt mondta: „várakozni fogunk Istenre!” Jézus belépett, és ott állt velem és az angyallal. Azt mondta: „várjunk az Atyára.” Lehajtotta a fejét, majd az angyal is lehajtotta a fejét, így hát én is ezt tettem. Majd hirtelen azt éreztem, hogy a padló emelkedik, méghozzá nagy sebességgel, épp úgy, mint egy lift. Kinyitottam a szemem, hogy lássam, vajon Jézus még mindig lehajtott fejjel áll-e. És úgy állt, akárcsak az angyal. Szóval, én is csak lehajtottam a fejem, és elkezdtünk haladni: fel, fel, fel. 

Arra gondoltam: ilyet nem lehet csak úgy kitalálni. Az emberek egyáltalán el fogják hinni ezt nekem, ha elmesélem? Már jó ideje ott álltunk lehajtott fejjel, amikor megkérdeztem Jézustól: „mikor állunk meg?” Erre Ő: „ez csak tőled függ! Rajtad múlik, hogy milyen magasra akarsz kerülni, milyen messzire akarsz jutni a kinyilatkoztatásban.” Majd újra lehajtotta a fejét. Így hát vártam. 

Hirtelen azt éreztem, hogy eljött az idő. Szóval felemeltem a fejem, és azt mondtam, itt az idő. Az angyal rám nézett, és megálltunk. Egy bizonyos szintre emelkedtünk, és ahogy kinyílt előttünk az ajtó, láttam a földet alattunk. 

Láttam a különböző városok és országok fényeit. Erre azt mondta az Úr: „amikor várakozol Istenre, az életszemléleted sokkal jobb lesz! Innen föntről a föld dolgai nagyon kicsivé válnak. Ez az, amit tenned kell minden egyes nap. Várakoznod kell Istenre! Fel kell emelkedned ahhoz, hogy Isten szemszögéből lásd a dolgokat!” 

Mialatt ott voltam, egyáltalán nem gondoltam semmire, amik az életemben történnek, amik addig aggasztottak. Csak az érdekelt, hogy Jézussal vagyok, és az Atyával együtt betöltik, elárasztják ezt a szobát, ami egy hatalmas lift volt. Amikor elkezdett beszélni nekem arról, hogy várakoznunk kell az Atyára, az alábbit mondta: „mondd el az embereknek, hogy nem várnak elég sokáig Istenre! Túl korán hagyják el ezt a szobát, a perspektívájuk még nem jutott elég magasra.” Amikor Isten a trónján ül, nagyon magasan van, hiszen Ő a legfelségesebb, legmagasztosabb. Azt láttam, hogy szükségünk van erre a perspektívára ebben az életben. 

Villámgyorsan láttam mindent, ami az életemmel kapcsolatos, hogy az akkora volt, mint egy gombostű hegyén lévő porszem. Az életem ezen a földön csak egy porszem az örökkévalósághoz képest! 

Az Úr azt mondta: „látod már, hogyan változik a perspektívád? Látod, hogy most eszedbe sem jut semmi, ami felől eddig aggódtál? Ezt kell tennie népemnek: várakozniuk kell rám, jelenlétemben.”

 Majd elkezdtem kijelentéseket, kinyilatkoztatásokat kapni. Ahogy továbbra is csak ott álltam Jézussal és ezzel az angyallal, az Úr elkezdett megmutatni nekem dolgokat a jövőből. Olyan jövőbeli dolgokat, amelyek Isten szívén vannak, hogy azokat megkapjam. Megmutatta, hogy ha meg tud győzni engem bizonyos dolgokról, amik az Ő akaratában vannak, elkezdek majd hatni másokra is. Ez a várakozás Istenre, az egyedül töltött idő Vele a ’kijelentés szobájában’ sokakat megváltoztatna. 


Láttam, hogy a jövőben sok ember meg fog változni, és változtatni fog az életén azáltal, hogy én időt szakítottam arra, hogy Istenre várjak. 

Mik azok, amik gondot okoznak most neked a TE életedben? Gondolj néhány olyan problémára, amikkel mostanában küzdesz. Vannak esetleg olyan emberek az életedben, akik nem viselkednek megfelelően, és nagyon ingerült vagy emiatt? Nem léptettek elő a munkahelyeden? Betegséggel küzdesz és szeretnél meggyógyulni? Szeretnél megértésre jutni a kapcsolataid terén? Mindezek a dolgok megoldódhatnak a ’kinyilatkoztatás szobájában’! 

Ehhez viszont meg kell tanulnod, hogyan várj Istenre. 

Majd az angyal elkezdte nekem felvázolni azokat a dolgokat, amiket tenni készül, mivel engedélyt adtam Istennek, hogy megtegye azokat az életemben. Ehhez viszont muszáj vele együttműködnöm. 

Az alábbit mutatta nekem. Kérlek, nagyon figyelmesen hallgasd ezt meg, mert számomra ez volt, ami leginkább megváltoztatta az életemet. Annyira elfoglalt voltam, hogy aggódás, szorongás volt emiatt bennem. Ezzel viszont akadályoztam az angyalt abban, hogy az életemben munkálkodjon. Az angyal azért lett kiküldve az életembe, hogy gyorsítson, és megvalósítson olyan dolgokat, amiket Isten adott az életembe. De mivel aggódás, szorongás volt bennem, nem voltam „pihenő állapotban”, emiatt nem volt képes megtenni néhány dolgot, amit megtehetett volna. Én magam késleltettem ennek a folyamatát! 

El tudod azt képzelni, hogy Isten akarata késik, késlelkedik? Láttam, hogy annyi ember szeretné, hogy Isten akarata legyen meg az életében, viszont ez nem mindig tud megtörténni. Vágyakozhatsz rá, de kell, hogy birtokba vedd, mert csak akkor fog megjelenni az életedben! Magadba fogadod, majd figyeled, hogyan nyilvánul meg! 


Most is, amikor ezt hallgatod, érzékelheted Isten erejét, mert az ebből árad! Ez megtörtént velem, és én még mindig ebben élek és járok! Ez megváltoztatta az életemet! 

Szent Szellem emlékeztet most arra, amit az angyal mondott nekem. Azt mondta, hogy időnként túl stresszes vagyok, emiatt én próbálom megoldani a helyzeteket, és ezzel bezavarok a dolgokba. Ez nem Isten terve! 

Meg kell nyugodnunk, meg kell pihennünk a hitben! Ezt onnan is tudhatod, hogy a Zsidó levél 11:6 azt mondja: „Hit nélkül nem lehet Isten tetszését elnyerni. Aki Istenhez közeledni akar, annak hinnie kell, hogy Isten létezik, és abban is, hogy Isten megjutalmazza azokat, akik szorgalmasan keresik Őt.” 

Mit jelent szorgalmasan keresni Istent? 

Azt, hogy bemész abba a szobába, és vársz Istenre! Megpihensz Benne, elmélkedsz az Ő jóságáról, és engeded, hogy ez a kijelentés, kinyilatkoztatás áradjon. Isten Szelleme a kijelentés Szelleme! Isten Szelleme tud olyan dolgokat, amiket te nem! Így hát, amikor bemész ebbe a szobába, ne azt akard elmondani Neki, amit TE tudsz, mindent, amin most keresztül mész. Sokkal inkább akard, hogy Ő mondja meg neked a válaszokat! Akard, hogy Ő beszéljen! Ehhez viszont várnod kell Rá! Bátorítalak most Isten Szelleme által, hogy bármin is mész keresztül, csak menj be abba a szobába, és hagyd, hogy Isten Szellemének ez a kinyilatkoztatása lángra lobbanjon benned! 

Pál azt mondta az Efézus 1:17-19-ben: „Azt kérem, hogy Urunk, Jézus Krisztus Istene, a dicsőséges Atya-Isten töltsön be titeket Szent Szellemmel, Aki bölccsé tesz, kijelenti és igazán megismerteti veletek Istent. Azt kérem Istentől, hogy nyissa meg szívetek szemét, hogy fel tudjátok fogni, milyen reménységre hívott el titeket, és milyen dicsőséges az a hatalmas örökség, amit Isten a saját szent népének szánt. Imádkozom, hogy megtudjátok, milyen mérhetetlenül nagy Isten ereje, amely hatékonyan működik bennünk, hívőkben…” 

Én is ezért szeretnék most imádkozni az életedben! Hiszem, hogy ezt a kijelentést te is megkapod, és átélésed, találkozásod lesz Istennel kinyilatkoztatása által! 

„Atyám, Jézus nevében köszönöm a kijelentés Szellemét, amely kiárad most minden hallgatóra!” Bárhonnan is nézed vagy hallgatod ezt, nyújtsd most ki a kezed Isten felé, és fogadd ezt el! 

„Atyám, Te mondtad, hogy mindent megkaphatnak, ha hajlandók várni Rád! Ha készek Tőled fogadni, Te megadod nekik a kijelentés Szellemét. Atyám, áraszd el a szívüket kijelentéssel és megértéssel! Add nekik a békességed, hogy minden rendben van a mennyben!” 

Az Úr azt mondja: „mindent a kezemben tartok! A hátad, az elülső részeid, az utad! Minden lépésedre figyelek! Csak bízz Bennem, és mindent a javadra fordítok! Mindenből jót hozok ki! Minden összedolgozik a javadra, mert szereted Istent! Isten elhívott arra, hogy beteljesítsd céljait és akaratát. Hatalmas elhívása van az életeden! Soha ne kételkedj ebben! 

Az Úr azt mondja neked: NE FÉLJ! A kimenekedésed közel van! Ne feledd, hogy van egy olyan szoba, ahol várakozol Istenre, és eláraszt a kijelentéseivel! Isten áldjon meg!

- forrás: dunamisfamily.com/hu/termeszetfeletti-tortenetek -

- - - - - - 

Kevin meghalt, találkozott Jézussal, és kinyilatkoztatással küldték vissza, 
hogy megossza veletek - videó