2012. július 8., vasárnap

Isteni egységtudat



A mérték: a Mennyei-Érték-Rend!
Minden középpontja, melyből kitekintve, Minden ugyan annak látszik. A M-érték a központi Tengely, melyből kitekintve a Teljesség tiszta KÉP-e jelenik meg előtted. Ez tart téged harmóniában, ez tart téged egységben, ez tart téged isteni Tudatodban s Létedben. Mert e nélkül elveszted a kapcsolatot, s kiesel abból a Fényből, mely Tudatodon keresztül kapcsolódik isteni Valódhoz, szellemi Teredhez.
(Melkizédek arkangyal)






"Az élet végtelen körforgásában, ahol most vagyok, minden teljes, egész és tökéletes.
Felismerem, hogy az egyetemes teremtő erő és intelligencia elválaszthatatlan részeként létezem.
Lélek és tudatformájában bennem van az egyetemes erő és értelem. Harmónia, egészség, békesség, öröm, bőség, Igaz szó és ihletformájában áramlik át rajtam.
Felismerem, hogy gondolataim teremtő erővel rendelkeznek.
Az történik velem, amit érzek, és azzá válok, amit elképzelek. Minden fontos lépésemet az egyetemes bölcsesség irányítja.
Ha bármikor félelem vagy aggodalom uralkodna el a tudatomon, azonnal azt gondolom: most az egyetemes bölcsesség vezérel engem, és az egyetemes bölcsesség a legjobb megoldást választja.
A bennem lévő teremtő erőt szabadon használhatom.
Teremtőerőmet a közösség javának szogá1atába állítom.
Amint ezeket az igazságokat érzem, és gondolom, meg- teremtem a tudatosság Új ciklusát, és átalakul az életem.
Az egységtudat és öröm természetes lelkiállapotom.
Világomban minden rendben van."
(Balogh Béla)