2013. február 3., vasárnap

A Tudatalatti Tízparancsolata - 8. BŐSÉG


Soha ne feledd: minden gondolatodnak teremtő ereje van!
Nem mindegy, mit gondolsz, nem mindegy, mit teremtesz.
Kigyógyulhatsz minden betegségből, kilábalhatsz a szűkségből, élhetsz sikeresen és boldogan, megtalálhatod ideális társadat.
Soha ne hidd el, ha valaki az ellenkezőjét állítja. Egyedül tőled függ.
És attól, hogy mennyire engeded át az irányítást a szívedben lévő isteni Fénynek...


Azért születtem a világra, hogy egész életemet bőségben, boldogságban, szabadon és sugárzó módon éljem.
Arra születtem, hogy lelkileg, szellemileg és anyagilag növekedjem, fejlődjem, kibontakozzam, és életem minden területén tökéletesen kifejezzem és megvalósítsam önmagam.
Tudom, hogy külső világom gazdag tudatom tükörképe, és bármikor újrateremthetem, vagy megváltoztathatom.
Szeretem magamat, ezért kényelmes otthonban élek, amely kielégíti igényeimet.
A hazatérés gondolata mindig örömmel tölti el szívemet.
Otthonomban szeretet és harmónia uralkodik, ezért aki csak belép, részesül a szeretet gyógyító erejében.
A világegyetem határtalan gazdagságából korlátlan mennyiségben részesedem.
A szépség és a bőség életem természetes része.
Az élet ajándékait hálásan fogadom.
Szívből örvendek a mások sikerének, mert tudom, jut bőven mindenkinek.
Kedvelem a pénzt.
Szeretem a pénzt.
Tudom, hogy a pénz a rajtam keresztül áramló energia része.
Ezt az energiát bölcsen és építően használom.
A pénz folyamatosan áramlik életemben.
Élvezettel osztogatom, és csodálatosan megsokszorozva visszakapom.
Olyan célokra fordítom, amelyek a szépség és jóság gyarapodását segítik.
Minden döntésem a javamra válik.
Saját értékemnek mindig tudatában vagyok.
Bő kézzel mérem képességeimet, és bőséges anyagi áldás a jutalmam.
Jólétemért, és elmém teremtő gazdagságáért hálás vagyok.
Világomban minden rendben van.
(Balogh Béla)