2015. július 5., vasárnap

A VÍZÜZEMŰ AUTÓ


Talán a fosszilis üzemanyagokhoz való ragaszkodás szenvedélye a legjobb terület, hogy elkezdjük a munkát; de egy sor más, egyéb, felfedezésre váró terület is van. Igen, még a jó öreg George W. Bush is egyetért abban, hogy olajszármazék-függők vagyunk. Igazából pontosan abban a stádiumban vagyunk, mint egy heroinfüggő személy. És akár egy heroinfüggő, bármit megteszünk, csak hogy folyamatosan hozzájussunk a droghoz.


Drunvalo Melchizedek


Mint egy gyermek, kinyújthatjuk a kezünket a végtelen lehetőségek univerzumába, hogy megtaláljuk azt, ami a leginkább segítségünkre van - miért is ne élnénk azzal az egyszerû lehetőséggel, hogy vízből nyerjünk energiát?
A Spirit of Maat magazin hasábjain, sok figyelmet szenteltünk a vízenergia támogatásának, a víz bármely formájának, beleértve és különös tekintettel a tengervízre, mint gépjármûvek és egyáltalán bármely robbanó motorral mûködő gépezetek lehetséges üzemanyagára, vagy akár háztartási célzattal fûtésre, áramszolgáltatásra. A tengerek szintje emelkedőben, de még jópár évig tudnánk használni, aminek jótékony hatása lenne, amíg valami más, sokkal jobb forrásra nem lelünk. Hitem szerint ez így fog történni.

A vízüzemû autó eredeti terve már évekkel ezelőtt közlésre került a Spirit of Maat magazinban; bár mûködőképes volt, de nem volt még minden részlete kidolgozva, így nem tudott rendesen, 100%-osan vízről üzemelni, de kezdetnek jó volt, arra mindenképpen hogy felhívja a világ figyelmét a lehetőségre.

Ezt a lehetőséget az uralkodó tudomány bizonyos, hazug elemei nem támogatták. Erre az eredeti cikkre válaszképpen, sokan írtak nekünk - világszerte egyetemi tankönyvekre hivatkozva -, azt állítva, hogy sokkal több energiát igényel az oxigén és a hidrogén atom kötésének a szétbontása, mint az az energia, ami ott felszabadul és felhasználhatóvá válik. Ez egyszerûen NEM igaz, mint ahogy azt a következő anyag, minden kétséget kizáróan bizonyítja. Mellesleg, ez nem az egyetlen „ferdítés", ami napjaink fizikatudományát jellemzi - nem mindig az a mûködőképes megoldás, ami a könyvekben már le van írva.

Nézzétek meg az alábbi videókat és hozzátok meg a saját döntéseteket!

1. A Fülöp-szigeteken több mint 100 db, 100%-osan tengervízüzemû autó mûködik már több mint 30 éve. 




2. Az Egyesült Államok olyan vízüzemû gépjármûvet alkotott meg, ami az elektrolízis elvén mûködik és képes 3,7 liter vízzel, átlag 3200 mérföldet megtenni. Nézzétek meg a Fox tv-csatorna híradását! 




3. Japán nemrég jelentette be vízüzemû autóját, mely 100%-osan vízüzemû, a meghajtásért pedig egy elektromotor felel. A hírforrás: Reuters. Ezt világszinten néhány hete jelentették be. 

Ennek a japán vízüzemû autónak az alapja egy hidrogén üzemû motor, ahol a nagynyomású hidrogén tartályt egy helyi hidrogénforrással helyettesítik, amit 100%-ig vízből nyernek. Nagyon egyszerû. És ugyanakkor, az üzemanyag cellás rendszerek legnagyobb problémáját is egy csapásra kiiktatták (a különösen robbanékony hidrogén tartályt), amellyel ez a japán autó minden idők legbiztonságosabb autójává vált.

4. És van még más is; nézzétek csak meg, hogy mi történt 2008. augusztus 23-án, hétvégén Phoenix-ben, Arizona államban. Az Arizona Republic címlap beszámolója arról szól, hogy nagy autógyártó cégek bemutatták hidrogén üzemû autóikat a nagyközönségnek, amit ki is lehetett próbálni tesztvezetés során. Olyan nevek mint a Ford, GM, Honda, Hyundai-Kia, Toyota, Mercedes-Benz, Nissan és a BMW is, teljes erőbedobással azon dolgoznak, hogy hogyan finomítsák tovább a hidrogén üzemû rendszert, és hogyan gyártsanak teljesen vízüzemû jármûveket.


5. Kanada bejelentette, hogy létrehozott egy olyan rendszert, mely 100%-osan vízforrásra támaszkodva, képes otthonok fûtésére, szennyvíztisztításra és áramfejlesztésre.




Nézzétek meg a fenti videókat, olvassátok el a cikkeket és ébredjetek rá, hogy ebben a pillanatban történelmet csinálunk - és számítsatok rá, hogy hamarosan olyan jármûvet vezettek, úgy fûtitek a lakásokat vagy fejlesztetek elektromos energiát, hogy az 100%-ig vízüzemû alapú lesz.
Ez pedig csak a kezdet, mert a víz csak hidat képez olyan egyéb hihetetlen energiaforrások felé, mint a Nullponti és a Global Scaling, melyek készek a mélyebb megismerésre, mihelyt valósággá vált a vízüzemû technológia.

EGY PROBLÉMA, AMIT A VÍZ KÉPES MEGOLDANI

Úgy hiszem, hogy csak néhány évre van szükségünk a vízüzemre, aminek az okát sokunk most még nem látja és ami túlmutat a jármûiparban történő felhasználáson.
Miért van szükségünk vízre energiatermeléshez? Más energiaforrások lehetősége is adott, így egyéb lehetőségeké is a jármûveink üzemeltetéséhez. Akkor miért a víz?

Habár az emberiség nagyon is odafigyel a globális felmelegedésnek nevezett jelenségre, és joggal, megfeledkezünk hasonlóan fontos környezeti problémákról. A tény az, hogy az atmoszférában található oxigén napi szinten csökken és kimerülőben van, köszönhetően a fakitermelésnek, különféle kemikáliák elégetésének, mint például a robbanó motorokban elégetett benzin vagy gázolaj, valamint a soha véget nem érő emberi tevékenység, ami oxigént használ fel.

A Földön a levegő oxigén tartalma mindig is 21% volt - hacsak nem megyünk vissza az időben néhány millió évet, amikor ez a szint elérte a 35%-ot. Mostanság világszerte, kiváltképp a nagyvárosokban, ez a szint leesett kb. 16%-ra, attól függően, hogy éppen melyik városról van szó; ez a szint néhány nagyvárosban félelmetesen alacsony és egészségtelen szinten áll. Néhány tudós úgy vélekedik, hogy az elégtelen oxigénszint egy olyan növekvő probléma, ami végül az egész emberiségre hatással lesz, de akár a végét is jelentheti, ha a technológiai fejlődés a jelenlegi irányban halad tovább.
Gondoljuk át az alábbi információt és ébredjünk rá, hogy az emberiség nem folytathatja tovább a levegő oxigénszintjének a csökkentését.

A LEVEGŐ OXIGÉN SZINTJE:
JELEK ÉS TÜNETEK

15%-19,5% Csökkent teljesítmény, kimerítő munkavégzés esetén. Legyengítheti a koordinációt, valamint szív, érrendszeri és tüdő vonatkozású tüneteket eredményezhet.
12%-15% Légzés mélyül, pulzus növekszik, koordinációs, érzékelési és döntéshozatali problémák.
10%-12% Egyre mélyülő és szaporább légzés, tovább emelkedik a pulzus, teljesítménykiesés, szédülés, gyenge ítélőképesség, elkékült ajkak.
8%-10% Agyi funkciókiesés, hányinger, hányás, ájulás, eszméletvesztés, szürke arcszín, elkékült ajkak.
6%-8% Ha 50-100%-ban ki vagyunk téve ekkora oxigénhiánynak, 8 perc, 25-50%-os hiány esetén 6 perc halálos lehet. 4-5 perces behatás még gyógyítható állapotot idéz elő.
4%-6% 40 másodpercen belül beáll a kóma, testi rángatózás, leáll a légzés, halál.

Két éve óriási kiterjedésû területek voltak az óceánokban, ahol olyan alacsony volt az oxigén koncentráció, hogy az élet minden formája vagy kihalt vagy kénytelen volt elhagyni a térséget. 35 évbe telt, hogy elérjük ezt a szintet. Sajnálatos módon, ez a folyamat csak felgyorsult; 2006-ra 200 ilyen oxigénhiányos „holt" zónát tartottak számon - két év leforgása alatt ez a szám 400-ra emelkedett.
A szárzaföldön és a tengerekben egyaránt az oxigén szintje lesz az a természetvédelmi tényező, ami élet és halál sorsában dönthet.
Olvasd el az alábbi, 2008. augusztus 14-én megjelent cikket!


Az óceánok holt zónái világméretû problémává váltak
EST WASHINGTON, 2008. augusztus 14., 12:00

Akár egy krónikus betegség, ami szétterjed egy testben, a világok óceánjaiban található, alacsony oxigénszintû, „holt zónák" is egyre terjedőben vannak.
„Meg kell értenünk, hogy az oxigénhiányos állapot, nem helyi probléma" - állítja Robert J. Diaz, a Tengerbiológiai Tudományok Virginiai Intézetének munkatársa. „Globális problémáról van szó, melynek súlyos következményei vannak az egész ökoszisztémára nézve."
„Olyan méretû problémává nőtte ki magát, hogy azon forrásainkat kezdi befolyásolni, amiket táplálékként a tengerekből nyerünk" - tette hozzá.

Diaz és a Science címû kiadvány társszerzője Rutger Rosenberg, a pénteki számban arról számolnak be, hogy több mint 400 ilyen holt zóna létezik szerte a világon, duplája annak a számadatnak, amit két évvel korábban az Egyesült Nemzetek Szervezete közzétett.
„Amennyiben hazavágjuk a rendszereinken belüli energiaáramlást, oda jutunk, hogy se rák, se garnéla, se hal nem lesz. Pontosan ebbe az irányba fejlődnek ezek a holt zónák, hacsak nem állítjuk meg a növekedésüket." - fejtette ki Diaz egy telefoninterjú során.
Diaz még azt is elmondta, hogy a legújabban felfedezett holt területek a déli féltekén találhatók - Dél-Amerika, Afrika, Ázsia egyes részein.
A területek növekedésének a magyarázata, hogy ezen alacsony oxigén koncentrációjú térségek némelyike minden bizonnyal már évek óta létezett, csak most fedezték fel őket, de vannak újonnan elhalt térségek is.
A szennyezett vizekben élő alga populáció a felelős a legtöbb holt térség kialakulásáért, mivel megfosztják az egyéb tengeri létformákat az oxigéntől. A tudósok véleménye szerint, e helyzet kialakulásáért a mûtrágyák, egyéb mezőgazdasági szennyvizek és a fosszilis üzemanyagok égéstermékei okolhatók leginkább.

A svéd Göteborg Egyetem munkatársai, Diaz és Rosenberg arra a következtetésre jutnak, hogy teljesen irreális elvárás megpróbálni visszatérni egy olyan iparosodás előtti állapotra, amikor még kevesebb volt a szennyezőanyag.
„A mezőgazdaságban dolgozók nem szándékosan szennyezik a környezetet" - teszi hozzá Diaz. „Ôk jobban örülnének, ha a mûtrágyájuk a földjükön maradna és nem a folyókon sodródna lefelé."
Diaz azt reméli, hogy amennyiben a mûtrágyák egyre drágábbak lesznek, úgy a gazdaságok komolyan fontolóra veszik olyan megoldások kifejlesztését, ami a mûtrágyát a földjükön tartja.
Diaz állítása szerint új, alacsony oxigén koncentrációjú helyek jelentek meg a Pudget Sound-ban található Samish-öböl térségben, Oregon államban a Yaquina-öbölben, tajvani garnélarák keltető tavakban, az észak-spanyolországi San Martin folyóban és egyes fjordokban Norvégiában.
Az Új-Zélandon található Big Glory öböl egy része is oxigénhiányos állapotokat kezdett mutatni, amikor lazac keltető rácsokat állítottak fel a vízben, de mihelyt eltávolították a rácsokat, a vízminőség elkezdett helyreállni.
Új holt zónát jelentettek Kínából a Jangce folyó torkolatának közelében - teszi hozzá Diaz -, de ez a térség minden bizonnyal ilyen állapotban van már az 1950-es évek óta, csak nem tudtunk róla.

A jelentések egy része csak mostanság jelenik meg olyan publikációkban, melyek nyugati tudósok számára is elérhetők.
Nancy N. Rabalais, a Louisiana-i Egyetemek Tengerbiológiai Konzorciumának vezérigazgatója elmondja, hogy egyáltalán nem lepődött meg a holt zónák terjedésén.
„Sokkal többet jelentettek, igenis, sokkal több ilyen terület van. Ami az iparosodott országok esetében megtörtént, hogy tudnillik a mezőgazdaságban alkalmazott tápszerek a termőföldekről beszivárogtak a folyótorkolatokba és tengerekbe, mostanában úgyanígy lezajlik a fejlődő országok esetén is" - teszi hozzá Rabalais, aki nem tagja a Diaz-féle kutatócsoportnak.
Elmondta nekünk, hogy 1989-es dél-amerikai látogatása során azt az információt kapta, hogy az ottani folyók egyszerûen túl nagyok ahhoz, hogy a Mississippihez hasonló problémák jelentkezzenek. „Jelen pillanatban az a helyzet, hogy több folyótorkolatuk és tengerparti térségük is ettől a betegségtől szenved."
„A növekedés ezen aránya riasztó jel a folyótorkolatok és partmenti tengerszakaszok esetében, mivel ezek Földünk egyik legtermékenyebb vizei" - jegyzi meg a vezérigazgatónő.

EGY LEHETSÉGES MEGOLDÁS

Ha átállunk vízüzemû gépjármûvekre, hajókra, repülőkre, vízzel fûtjük a lakásainkat és az elektromos áramot is víz segítségével generáljuk, elkezdjük visszafordítani ezt a folyamatot. Ami kiáramlik majd a vízüzemû gépjármûvek kipufogóin, nem lesz más mint vízgőz és oxigén, DE EZ AZ OXIGÉN NEM AZ ATMOSZFÉRÁBÓL LESZ ELVONVA, HANEM A VÍZBÔL LESZ KINYERVE!!!!

Minden egyes alkalommal, amikor egy ilyen vízüzemû autót vezetünk, oxigénutánpótlást biztosítunk az atmoszféra számára, és megmentjük a Földünket, ami épp úgy oxigént lélegzik mint mi. Odatehetjük a szánkat egy vízüzemû autó kipufogócsövéhez és mélyeket lélegezhetünk, anélkül, hogy bármi bajunk lenne; a dolog iróniája éppen az, hogy az így belélegzett levegő tisztább lesz, mint az, ami körülöttünk van.
Tisztában vagyunk a földi ivóvízkészletek fogyásával, tehát lehet, hogy csak a sós víz használatát legalizálnák. De valahogy megoldás kell, hogy szülessen.
Ezen cikk egyedül azt a célt kívánja elérni, hogy gondolkodóba essünk, informálódjunk és remélhetőleg megtaláljuk a módját annak, hogyan járuljunk hozzá egy olyan világhoz, amiben nem csak az alapvető szükségletek vannak kielégítve - mint a tiszta levegő -, hanem minden ember megtalálja az egészséget és örömöt, ami mint világpolgárnak, születési előjoga.
És tovább meditálhattok ezen az izgalmas 3 dimenziós változáson!!!

Szeretettel és szolgálattal 
Drunvalo Melchizedek