2017. február 19., vasárnap

Crystal McVea: A mennyországban ébredtem



“Ha be kellene mutatkoznom, így kezdeném: Crystal McVea vagyok, 2009-ben meghaltam és látogatást tettem a Mennyországban…”


Crystal McVea tanárként dolgozik, és négy csodálatos gyermeke van.

Ő és férje, Virgil, az Amerikai Hadsereg veteránja, hithű katolikusok, tevékeny tagjai helyi egyházuknak Oklahomában.

A mennyországban ébredtem: Olvass bele!
https://www.scribd.com/doc/216733530/Crystal-McVea-A-MENNYORSZAGBAN-EBREDTEM


Igaz történet reményvesztettségről, túlvilágról és újrakezdésről.

„Azért szeretném megosztani történetemet a világgal, mert én is bűnös és kételkedő voltam, én sem hittem Istenben, sem a mennyországban. De Isten valódi. És a mennyország is az. Isten szeretete pedig a legvalódibb mind közül.” – Crystal McVea

2009. december 10-én Crystal McVea, harminckét éves, négygyermekes anya légzése leállt. Arca hirtelen mélykék árnyalatot öltött, majd elfeketült. Anyja rémülten kiáltott segítségért, mire bejött egy ápolónő, aki megpróbálta újraéleszteni… sikertelenül. Crystal a mai napig sem emlékszik, hogy mi történt vele ott a kórteremben az alatt a kilenc perc alatt, amíg eszméletlen volt, és nem tudott önállóan lélegezni. Csak arra emlékszik, hogy szép lassan elszenderült – majd a mennyországban ébredt.

Crystal addigi, összetört életének nagy részében úgy érezte, hogy Isten keze nem ér el hozzá – már amennyiben létezik. Aztán eljött az a december 10-i nap – és az a kilenc perc mindent megváltoztatott.

A könyv olyan utazásra hívja az olvasót, amelyen tanúja lehet Isten szüntelen keresésének egy darabokra tört és teljesen reménytelennek tűnő élet során. Lenyűgöző számvetés ez szeretetről, megbocsátásról és megváltásról, valamint Isten jelenlétének gyógyító erejéről.

(forrás: http://edesvizkiado.hu)

Crystal McVea - videó