2023. február 17., péntek

Elképesztő halálközeli élményben volt része egy metafizikából doktorált professzornak

 

Megosztotta rendkívüli élményét Dr. Lynda Cramert.

Klinikailag halottnak nyilvánították több mint tizennégy percen keresztül. Ez idő alatt elmondása szerint, öt évet élt le a mennyországban.

 
Dr. Lynda Cramer

A nő azt állítja, az egyik percben felállt, hogy kimenjen a mosdóba, majd a másikban már a nappalijában lebegett. Azt is látta, ahogy volt férje és a mentősök a testéhez rohannak. De kihangsúlyozta: nem aggódott amiatt, hogy mi lesz mindazzal, amit hátra kell hagynia.

- Kék gömbök jöttek be a házba, és körülöttem zümmögtek. Bennük tiszta fehér energia volt – mesélte Dr. Lynda Cramer, aki emlékei szerint, ezután egy virágos mezőre került. Egy hegyet is látott, ami harmincezerszer nagyobb volt, mint a Mount Everest.

- Egy hatalmas hegyvonulat volt ott, ahol én voltam. Felhőkarcolóknál is magasabb épületeket láttam. Dubaj ahhoz képest olyan, mint egy miniatűr kunyhó. Láttam tavakat, mindent láthattam panoráma szerűen.

Szóval ott voltam, interakcióba léptem az emberekkel, beszélgettem velük és átváltoztam velük. Ha kacsává akartam változni, akkor kacsává változhattam.

– mesélte a mennyországban töltött idejéről a nő.

Dr. Cramer hozzátette, hogy az ő élménye olyan volt, mint egy visszatekintés különböző emlékeire. A professzor a földöntúli tapasztalásaival egy egész könyvet megtöltött, aminek a „Öt év a mennyben: a menny tanításai” címet adta.

A halálközeli élmények (angolul: Near-Death Experience NDE) olyan emberi tapasztalatok, melyekről a klinikai halálból visszatért személyek számolnak be. Ezek az élmények egyénenként eltérőek lehetnek, és a szakértők szerint, az NDE-n átesett betegek nagyon jól érzik magukat és nem éreznek fájdalmat.

- forrás: borsonline.hu -

- - - - - - -

Dr. Lynda Cramer élménye
 Hogyan töltjük az időnket a mennyországban - videó  
forrás:Dr.Linda Cramer