2022. június 6., hétfő

Miért kell megvárni, hogy 70 évesek legyünk, vagy 80, miért nem lehet ezt gyakorolni bármely szakaszban és életkorban...

 

Megkérdeztem az egyik ismerősömet, aki átlépte a 70-t, 80 felé tart, milyen változásokat érez magában?
Az alábbi nagyon érdekes sorokat küldte nekem, amiket szeretnék megosztani veletek...

 
1. Miután megszerettem a szüleimet, a testvéreimet, a házastársamat, a gyermekeimet, a barátaimat, most elkezdtem szeretni magam.

2. Most jöttem rá, hogy nem vagyok ′′ Atlasz ". A világ nem nyugszik a vállamon.

3. Most már nem alkudozom zöldség-gyümölcs árusokkal. Néhány fillérrel több nem fog lyukat égetni a zsebemben, de talán segít a szegény fickónak a lánya iskoladíjakra spórolni.

4. Nagy borravalót fizetek a pincérnőmnek. A plusz pénz mosolyt csalhat az arcára. Sokkal keményebben dolgozik, mint Én.

5. Nem mondtam többé az időseknek, hogy már sokszor el is narrálták azt a történetet. A történet miatt végigsétálnak az emlékek útján és újra átélik a múltat.

6. Megtanultam, hogy ne javítsak ki embereket, még akkor sem, ha tudom, hogy tévednek Nem rajtam múlik, hogy mindenki tökéletes legyen. A béke értékesebb, mint a tökéletesség.

7. Ingyen és nagylelkűen adom a bókokat. A bókok nem csak a kedvezményezettnek, hanem nekem is hangulatjavítóak. És egy kis tipp a bók címzettjének, soha, de soha ne utasítsd vissza, csak mondd, hogy ′′ Köszönöm"

8. Megtanultam, hogy ne foglalkozzak egy szituációval vagy egy folttal a pólómon. A személyiség hangosabban beszél, mint a látszat.

9. Elsétálok olyan emberektől, akik nem értékelnek engem. Lehet, hogy ők nem tudják, hogy mennyit érek, de én igen.

10. Jó fej maradok, amikor valaki piszkosul játszik, hogy lehagyjon a versenyen. Nem leszek patkány az Ő kedvéért sem.

11. Tanulom, hogy ne legyek zavarban az érzelmeimmel. Az érzelmeim tesznek emberré.

12. Megtanultam, hogy jobb ejteni az egót, mint megszakítani egy kapcsolatot. Az egóm egyedül tart, míg a kapcsolatok nem.

13. Megtanultam úgy élni minden nap, mintha ez lenne az utolsó. Végül is lehet, hogy ez lesz az utolsó.

14. Azt teszem, ami boldoggá tesz. Felelős vagyok a boldogságomért, és ezzel magamnak tartozom. A boldogság választás. Bármikor lehetsz boldog, csak válaszd, hogy az vagy!

Úgy döntöttem, hogy minden ismerősömnek küldöm. 

Miért kell megvárni, hogy 70 évesek legyünk, vagy 80, miért nem lehet ezt gyakorolni bármely szakaszban és életkorban...

(Ismeretlen szerző)

- - - - -  

 Ajánlom figyelmetekbe a tibeti jógát.
Nálam 28 éve működik.

Az öt tibeti rítus - A Fiatalság forrása - videó

 
Peter Kelder - A fiatalság forrása története:

 https://dszilvia.blogspot.com/2014/09/peter-kelder-fiatalsag-forrasa.html