2022. július 15., péntek

Sándor Eszter médium, szellemgyógyász

 

Első végzettségem szerint közgazdász vagyok, majd hét évig Online Marketinggel foglalkoztam. 2006 óta tanulom a tudatalattiban rejlő erőt, az elme hatalmát, az alternatív gyógyászatot, lélekgyógyászatot. Nagyon is racionális beállítottságom ellenére az vezetett el a megfoghatatlan utáni kutatáshoz, hogy megértsem, mi miért történik velem? A 101 Sikerakadémia indított el egy másik úton, mikor megtudtam, hogy sokkal több van a felszín alatt, mint amit én tudtam. 


Innen már csak egy lépés volt, hogy a tudat hatalmának felismerése után az energiákról szerettem volna többet megtudni. Több egészségügyi problémám volt, már gyerekként is. Azt tapasztaltam, hogy a tünet kezeléssel csak átmeneti javulás érhető el. Olyan élethelyzetben voltam, amikor kerestem hatásosabb módszert a gyógyszerek szedése helyett, és a lelki okaimra is kerestem megoldást. Így találtam rá először a REIKI energia kezelésre. Engem kezeltek és láttam a különbséget a modern orvosi és az energia gyógyászat között.

A szellemgyógyászattal 2013-ban találkoztam, amikor ügyfelem mesélt róla. Már az első személyes tapasztalásom nagyon meggyőző volt. Húgyhólyag, vese vezeték görcsöm volt, az orvosok azt mondtak az első 24 óra kritikus, elképesztő fájdalmam volt. Elmentem egy beszélgetésre, és két órán belül megszűnt minden panaszom. Elkezdett érdekelni és egyre több dologban volt a segítségemre, aztán úgy döntöttem ezt én is meg akarom tanulni. A tanfolyamon már tudtam, hogy ez az a módszer, amivel dolgozni akarok, ami nálam működik. Csodás erejét a mindennapokban tapasztalom, magam és családom életében valamint a hozzám fordulók életében.

forrás:szeretettanitasa.hu

- - - - - - 

Mi történik a Szellemmel a halál után? - videó

forrás: Sándor Eszter

https://www.youtube.com/watch?v=DquV4tObvUw