2022. december 20., kedd

Egy nő, aki „visszatért a halálból”, felfedte, milyen a túlvilág, és azt mondta, vissza akar menni oda



Jessie Sawyer és Betty Eadie mindketten halálközeli élményekről számoltak be, miután rövid időre mindketten meghaltak, és elmondták, milyen valójában a túlvilág.
 
Jessie napjainkban

Az egyik nő elmesélte, hogy találkozott a legjobb barátjával, aki két évvel korábban halt meg, a másik azt mondta, hogy találkozott Jézus Krisztussal, Istennel, angyalokkal és három öreggel, akik elmagyarázták neki, hogy meghalt. Mindkét nő pozitív tapasztalatokról számolt be, és az egyikőjük azt mondta, a mennyország annyira gyönyörű volt, hogy szeretne visszamenni oda, és már egyáltalán nem fél a haláltól.

A két nő az Inside Edition tévéműsorának mesélt a nem mindennapi tapasztalatokról – írja a Mirror.

Betty J. Eadie

Betty, aki most 78 éves, egy méheltávolítás után élt át halálközeli élményt évekkel korábban. „A szobában feküdtem, és hirtelen éreztem, hogy minden csepp vér kifolyik a testemből, majd azt éreztem, hogy a lelkem óriási sebességgel kiszáll a testből. Lenéztem, és láttam, hogy a testem az ágyon fekszik. Tudtam, hogy meghaltam, és azt gondoltam: Istenem, halott vagyok” – mesélte a nő.

Hozzátette, hogy ekkor megjelent előtte három „nagyon öreg ember”, akik közölték vele, hogy valóban meghalt. A nő elmondta nekik, hogy szeretné látni a családját, ezért „kirepült” a kórház ablakán, és elrepült a házáig. „A férjem a karosszékben ült, én pedig mellette álltam, aggódtam, mert nem tudta, hogy meghaltam, és a gyerekeim sem tudták, és én mindannyiukért aggódtam.” – magyarázta Betty.
 
Betty J. Eadie napjainkban

„De aztán bepillantást kaptam a jövőjükbe, és láttam, hogy mindannyiuknak jó élete lesz.”

Elmondása szerint ezután visszatért a kórházi ágyához, belépett egy alagútba, egy fekete űrbe, ahol rendkívüli nyugalmat tapasztalt. Az alagút végén várt rá valaki. „Jézus Krisztus volt az. Átölelt, és azt mondta, még nem jött el az én időm.”

„Aztán megjelent három nő – angyalok –, és Jézus azt mondta nekik, mutassanak meg nekem mindent, amit tudnom kell, és ők elvittek a legszebb kertbe, amit valaha láttam, a Földön soha nem láttam még ilyent. Az angyalok ezután körbevezettek minden bolygón, majd Jézus azt mondta, hogy vissza kell mennem a Földre, de én nem akartam.

Majd megjelent a legszebb férfi, akit valaha láttam, Isten volt az, azt mondta, vissza kell mennem, és én megláttam a testemet, és visszatértem bele” – mesélte Betty. Amikor a nő évekkel később elmesélte az orvosának a tapasztalatait, a férfi megerősítette, hogy orvosi értelemben egy rövid ideig valóban halott volt.

Betty azt mondja, az élmény olyan nagy hatással volt rá, hogy alig várja, hogy visszatérhessen a túlvilágra, ahol rövid ideig tartózkodhatott.
 
Jessie 31 éves volt, amikor átélte a halálközeli élményt

Jessie Sawyer, egy kétgyerekes családanya mindössze 31 éves volt, amikor neki is hasonló élményben volt része. Egy nőgyógyászati ​​beavatkozást követően belső vérzéssel kórházba szállították, és egy rövid ideig klinikai értelemben ő is halott volt.

Most, évekkel később, Jessie azt mondja, többé már nem fél a haláltól. „Nem félek a haláltól, akár most azonnal is meghalhatnék, és az is teljesen rendben lenne. Ha 10 évvel ezelőtt valaki azt mondta volna nekem, hogy lesz egy halálközeli élményem, nem hittem volna neki, még Istenben sem hittem” – mondta Jessie.

A nő a következőket mesélte: „A távolban láttam egy alakot, és felismertem, hogy az egyik legjobb barátom, aki két évvel azelőtt halt meg. Erős fényt is láttam, és ekkor jöttem rá, hogy ez a halál, ez az én halálom.” Ezután azt is látta, milyen hatással volt mindez a családjára.

„Megmutatták, milyen hatással lesz a halálom a családomra – hogy a két gyermekem, bár szenved a gyásztól, felnő, és jó élete lesz” – mondta. Halálközeli élménye nem tartott sokáig, és azt mondja, fájdalmas volt visszatérni a testébe.

Később elmondta az orvosoknak, hogy mi történt, és vele is közölték, hogy egy rövid ideig valószínűleg halott volt. „Azt mondták, egy ideig az élet és a halál közötti határmezsgyén járhattam” – magyarázta.

Dr. Jeffrey Long onkológus, a Near-Death Experience Research Foundation alapítója szerint a két nő halálról szóló beszámolói egybevágnak azzal, amit már másoktól is hallott.

„Azok esetében, akik rövid időre meghalnak, gyakori, visszatérő motívum az erőteljes fény és a testen kívüli élmény. Sokan azt mondják, hogy rokonokkal, sőt háziállatokkal is találkoztak, akik már meghaltak” – mondja az orvos. „De mindez lehetetlen, mert amikor az ember meghal, az agy is meghal, ezért nehéz ezt megmagyarázni” – tette hozzá.

forrás: twice.hu

 - - - - - - -
 
Kapcsolódó írás
 Betty J. Eadie: Átölel a fény 
 
 - - - - - - -

A két nő halálközeli élménye - videó
forrás: Inside Edition