2024. július 28., vasárnap

Randy Kay – Meghalt és Jézussal találkozott

 


Szia, Randy Kay vagyok. Egy kicsivel több mint 30 percre meghaltam. 

De amit igazán szeretnék megosztani veled az, hogy itt a földön mit jelent SZÁMODRA a mennyben lenni. Az egész akkor kezdődött, amikor egyre magasabbra jutottam a vállalkozási létrán. Remekül mentek a dolgok. Washington DC-ben cégemmel kidolgoztunk egy olyan gyógymódot, ami potenciálisan gyógyítja az alcheimer kórt. Majd az FDA (Élelmiszer és Gyógyszerügyi Hivatal) visszavonta az engedélyt. Egy biotechnológiai céget vezettem, amelynek egy millió dollárt kellett összegyűjtenie. Így a pénzügyeink elkezdtek lefelé süllyedni. De a legrosszabb az egészben az volt, hogy a lányunknak többször is agyvérzése volt. Feleségemmel egy kávézóban ültünk a kaliforniai Escondidóban, és tejeskávéba fojtottuk a bánatunkat. Azt mondtam, hogy legalább egészségesek vagyunk. 

Két héttel később azonban meghaltam. 

Repülővel elutaztam egy interjúra egy nagy egészségügyi gyártóhoz, a Johnson and Johnsonhoz. A repülőúton visszafelé végigaludtam az utat, nem ittam egy korty vizet sem. Landolás után, ahogy hazaértem, a kimerültség miatt azonnal ágyba bújtam. Arra ébredtem az éjszaka kellős közepén, hogy annyira fáj a vádlim, hogy járni is alig tudtam. Nem a legbölcsebb döntést hoztam meg, mivel akkor úgy döntöttem, kerékpárral elmegyek a partra, mivel San Diegóban, Kaliforniában éltünk. 

Nos, a biciklizés általában nagyon megnyugtató, hiszen bal oldalon ott van az óceán és a víztükör látványa nyugtató. Ezúttal azonban nem így volt. Olyan volt, mintha felfelé tekernék, holott sík úton haladtam, de nagyon nehézkes volt a légzésem. A lábam továbbra is fájt, alig bírtam hazamenni. Amikor hazaértem, a feleségem lejött a földszintre és azt mondta, hogy szörnyen festek. Alig kaptam levegőt, a vádlim körülbelül másfélszer nagyobb volt, mint kellett volna. Elmentem az orvoshoz, hogy gyulladáscsökkentőt írassak fel vele. Röviden elmondva a hosszú sztorit, összeesetem, és a sürgősségi osztályra vittek. Az orvos azt mondta, hogy egy két lábon járó halott ember vagyok. Ekkorra a vizsgálati eredmények azt mutatták ki, hogy hat vérrögöm volt, ami a vádlimtól egészen a tüdőmig, a tüdőartériáig jutott, ami meggátolta a véráramlást a tüdőmbe. Szó szerint megfulladtam. Egy mellettem lévő beteget rohammentővel szállítottak el épp, akiről később megtudtam, hogy MRSA-fertőzése volt. Most, hogy a baktériumok, amelyek akkor kb. 20 százalékos halálozást okoztak, bejutottak a szervezetembe vérmérgezést okozva. Ez pedig azt eredményezte, hogy nem csak a tüdőmben, hanem az egész testemben vérrögök alakultak ki olyan mértékben, hogy az orvos nem tudott vért sem venni tőlem. Ekkor a testem úgy kezdett ugrálni az ágyon, mint egy hal a parton, amikor víz nélkül vergődik. Majd minden elsötétült. 

Szeretnélek előre figyelmeztetni, hogy annak ellenére, hogy a feleségem megkért, hogy nehogy sírjak, gyakorlatilag lehetetlen, hogy ne árasszanak el az érzelmek attól, ami ezután következett. 

Ahogy leállt a szívem, és másodperceken belül az agyam hamarosan követte, a szellemem kiszállt a testemből és elkezdtem felemelkedni. Harcos angyalokat láttam a távolRandy Kay – Meghalt és Jézussal találkozott ban. Nem ebből a világból valók voltak, mivel hatalmasak voltak. Mindkét oldalamon angyalok voltak. Az egyik oldalon fényes páncéljuk volt, és kardnak látszó fegyverekkel harcoltak. A másik oldalon megviseltebbnek tűntek. Akkor jöttem rá, hogy a lelkemért küzdenek. 

És akkor azt is tudtam, hogy ki kell hirdetnem, hogy elfogadom Uramnak és Megváltómnak azt a Személyt, Akit ifjúkoromban ugyan már elfogadtam, de később agnosztikus lettem. 

Ekkor Jézus Krisztus nevét kiáltottam. 

Majd ott álltam Valaki mellett, Akinek a palástja puha és fehér volt. Arcát az arcomhoz érintette, és éreztem a puha borostáit az arcomon. 

Azonnal tudtam, hogy Jézus Krisztus az. Az első gondolatom az volt, hogy ez a szeretet! És akkor az első dolog, amit mondott nekem, hogy „BÍZZ BENNEM!” 

Ez az első, amit meg akarok osztani veled. Az első szavak, amelyek elhagyták Jézus Krisztus száját a következők voltak: „Bízz bennem”. Tudom, hogy olyan korban élünk, amikor könnyű hitetlenkedni, megkérdőjelezni, hogy Isten valóságosan létező-e. Két héttel a halálom előtt felkiáltottam, megkérdőjelezve ugyanezt. „Igazi vagy, tényleg létezel Istenem? Nem látom, hogy válaszolnál az imáimra.” Megfordított, hogy a szemébe nézzek, és azok szó szerint a szeretet szemei voltak, amelyek elhatottak az összes bennem lévő sötét helyre. Jézus világosság! A fényalagútjai a te sötét helyeidre épp úgy be tudnak hatolni, mint ahogy nekem volt a mennyben. Mindent felfedett bennem. Nemcsak Jézus Krisztus dicsőségében, jelenlétében, hanem újra megmosva, megtisztítva egészen addig a pontig, ahol teljes békében és nyugalomban voltam. És akkor láttam néhány szőlőskertet. Láttam azokat az időket, amikor az Úrnak kedves dolgokat tettem, és azok elégedettséget okoztak nekem. De láttam azokat az időket is, amikor nem volt kedves Számára az, amit tettem. 

Gyakran felmerülnek bennünk azok a kérdések: Ha kudarcot vallunk, mit jelent ez a Jézus Krisztussal való kapcsolatunk szempontjából? És megmutatta nekem ezeket a dolgokat, mégsem volt ítélkező. Krisztus kegyelme tükröződött vissza a saját kudarcaimban is, amik aggasztottak engem. De történt valami! Nem emlékeztem többé azokra a kudarcokra, miután visszatértem erre a világra. Csak a menny összes részletét, minden oldalát vagyok képes felidézni, de a bűneim el lettek távolítva. Olyan messzire lettek vetve, mint kelet a nyugattól. Az Úr nem csak elfelejtette a kudarcaimat és bűneimet, miután bocsánatot kértem Tőle, hanem én magam is elfelejtettem azokat. A mennyben, ahogy tovább sétáltam Jézussal, rengeteg csodálatos dolgot láttam. Amit szeretnék megosztani veled, az nagyon lényeges a TE életed számára. 

Ahogy néztem Jézus lábát, egy folyó áramlott ki a lábaiból, és az egész mennyországba befolyt. Szó szerint vett egy üveget, egy palackot, és valamit beleöntött abba a folyóba, amiről a Bibliából tudjuk, hogy az élet folyója. És elmagyarázta nekem, hogy összegyűjtötte az összes könnyemet. Az összeset, amit az életem során bármikor is hullattam, és az élet folyójába öntötte, hogy az összes bánatomat örömre fordítsa! 

Ha bármilyen bánaton mész keresztül, ha úgy érzed, hogy kudarcot vallottál, ahogy azt korábban életemben én is annyiszor éreztem már… Ha úgy érzed, hogy félsz egy betegségtől, egy vírustól, ha elveszítettél egy szerettedet, vagy betegséggel küzdesz. Tudd, hogy amikor a mennybe kerülsz, azok a könnyek, amelyeket Jézus gyűjtött a TE életedben, a mennyben, az élet folyójába önti majd, új életet árasztva számodra, hogy minden bánatod örömre forduljon! 

Van remény a mennyben, de van remény ebben az életben is, mert a menny reménysége Jézus Krisztus jelenléte! Jézus Krisztus jelenléte átjárja az egész mennyet! 

Ezt kellene, hogy tegye a saját életünkben is! Kell, hogy terjedjen, mivel az Ő templomai vagyunk, ha ismerjük Jézus Krisztust úgy, mint Urunkat és Megváltónkat. Ez azt jelenti, hogy már most megérezheted a mennyország ízét magadban! És ez most azt jelenti számodra, hogy ott van benned az Úr Jézus Krisztus, Akiből meríthetsz a saját bánataidra. Kiöntheted azokat a bánatokat, és azok örömmé változhatnak úgy, hogy átitatod magad az Ő jelenlétében és Isten dicsőségében. Így megváltást kaphatsz minden bánatodból! 

Hadd imádkozzam most érted. 

Az imádságom a következő: Imádkozom, hogy a Mindenható Isten jelenléte, Akit szemtől-szemben láttam, uralkodjon az életedben olyan mértékben, hogy ne legyen többé semmi gondod ezen a világon! Tudom, hogy túl sokat kérek, de Jézus Krisztus erejét és dicsőségét is ismerem! Azt kérem, hogy válj azzá az emberré, aki mindenek fölött áll, hogy bőségben, és teljességben élhess ebben az életben. Imádkozom a gyógyulásodért, mert a mennyben mindenki gyógyult és egészséges. Imádkozom azért is, hogy nyerd el az üdvösséget, ha még nem ismered Őt. Nem akarsz majd úgy szemtől szembe kerülni Vele, hogy azt mondd: „Nem ismertelek ezen a világon.” Úgy akarod majd szemtől szemben látni, mint ahogy én is láttam Őt. Mint akit hosszú idők óta ismertem. Imádkozom érted, hogy többé ne hordozz magadban bűntudatot, kudarcaid és félelmeid foltját. Mert ha egyszer lemondasz azokról és átadod Jézusnak, és kéred, hogy tisztítson meg ezektől, és bocsánatot kérsz Tőle, többé nem fogod azokat meglátni! Ehelyett Isten kegyelmét fogod látni a szívedben visszatükröződni. 

A mennybeli szíved kormányozni fog téged az életed minden napján és az örökkévalóságban. Mivel a szíved és az újjászületett szellemed az, amivel együtt fogsz élni, mint az egyetlen hajtóerővel vagy jelenléttel az életedben. 

Nincs több küzdelem. Nincs több félelem. Azt hiszem elmondhatom, hogy most már bátrabban járhatsz, tudva, hogy Isten mindig veled van! Soha, soha, soha, soha nem hagy el. És minden, amit tenned kell az, hogy BÍZZ BENNE! Isten áldjon meg!

- forrás: dunamisfamily.com/hu/termeszetfeletti-tortenetek -

- - - - - -

Randy Kay – Meghalt és Jézussal találkozott - videó