2019. június 1., szombat

Egy kislány 15 percet töltött a klinikai halál állapotában


1968-ban Durdana Khan két és fél éves kora körül életveszélyesen megbetegedett és negyed órára a klinikai halál állapotába került. Saját beszámolója szerint egy másik világba került a csillagok közé, ahol régóta halott rokonaival találkozott. Isten pedig – akivel szintén volt alkalma beszélgetni – kéknek látta. Az orvosi beavatkozásnak köszönhetően jobban lett és magához tért.

 Durdana és az apja 1980-ban

Kétségbe esett édesanyja azt kérdezte tőle: 
-Hol járt az én pici lányom egész nap?
–Messze, messze a csillagok között. – felelte Durdana.
-És mit láttál?
-Kerteket.
-És mit láttál a kertekben?
-Szőlőket, almákat és gránátalmákat.
-Patakokat. Fehér barna, kék és zöld színűeket.

-Más is volt ott gyermekem?
-Igen. Nagypapa és az anyukája. Volt ott egy néni aki rád hasonlított. Nagypapa azt mondta, hogy örül, hogy lát. Nagymama az ölébe vett és megpuszilt.
-És utána?
-Hallottam, hogy apa hívogat. 
Míg a gyermek a klinikai halál állapotában volt, az apja valóban szólongatta a lányát: 
„Gyere vissza gyermekem. Gyere vissza.” 
"Azt mondtam nagypapának, hogy apu hív engem és vissza kell mennem. Azt felelte, hogy meg kell kérdeznünk Istentől, és elmentünk Istenhez. Az kérdezte: szeretnél vissza menni? Azt mondtam vissza kel mennem."

Mikor megkérdezték a kislánytól, hogy hogy nézett ki Isten csak annyit válaszolt: Kék volt.

Durdana a lábadozása idejére Karacsiba (Pakisztán) utazott az édesanyjával. A bácsikája házában észrevett egy fényképet és azt kiabálta:
-Anya, anya! Ez a nagypapa anyukája! Találkoztam vele a csillagok között, megölelt és megpuszilt!

Később Durdana több képet is festett a helyről ahol járt, és a BBC 1980 körül a „Pebble Mill at One” című adásában mutatták be őket.

 Amikor a "csillagokban volt"

Az adást követő napon Mrs. Goldsmith, aki látta a műsort, felkereste Durdana apját. Kiderült, hogy ugyan ilyen élményben volt része halál közeli állapotában, mint Durdananak. „Csak nem felugrottam mikor megláttam a tv-ben. Istenem! Én jártam ott!”
(forrás:.67notout.com- tulvilagrakeszulok.hu)