2020. november 6., péntek

Ima mentette meg a kerekesszéktől Laár Andrást

 

Csoda történt a L’art pour l’art Társulat és a KFT együttes alapító tagjával. A hit ereje gyógyította ki súlyos gerincsérvéből: a több éve tartó fájdalom egyetlen perc alatt szűnt meg a testében.

2002-ben egy új, fájdalommentes élet kezdődött a humorista, dalszerző Laár András életében, akit azelőtt két és fél évig porckorongsérv gyötört. Állapota napról napra súlyosbodott, míg végül ágyba kényszerült, s csak hason kúszva tudott eljutni a mellékhelyiségig is. Félő volt, hogy a végén kerekesszékbe kerül. 

 
Harminc-negyven ember fohászkodott egyszerre a zenész egészségéért © Bors Archív

Tizenkét napig rostokoltam egyfolytában úgy az ágyban, hogy nem tudtam belőle stabilan kikelni, nem tartott meg a lábam. Olyan fájdalom volt, ami még fekve is fájdalom, és nem csitult bárhogy fordultam 

– emlékezett vissza Laár Nagy Daniella újságíró Hajnali című blogjában

Természetesen a sérv és az elviselhetetlen fájdalmak miatt felmerült a műtét lehetősége, de a humorista nem vállalta, miután az orvosok előrevetítették, hogy ugyanannyi esély van rá, hogy az operáció után semmi sem változik, mint arra, hogy jobb vagy rosszabb lesz az állapota. Így a zenész inkább úgy döntött, olvasással köti le magát, s rendületlenül hisz sorsa jobbra fordulásában.

Nem tudtam mit tenni, így folyamatosan olvastam. Védikus iratokat, többek között a Srímad Bhágavatamot, amely a világ teremtéséről szól, és közben még egy csodakönyvet, amit egy jógamester barátom adott. Szóval a tudatom teljesen rá volt állva az isteni csodára, és hittem abban, hogy meg fogok gyógyulni 

– folytatta Laár, akivel végül tényleg csoda történt. Barátja, a Jóga a Mindennapi Életben Egyesület vezetője egy alkalommal felhívta, és elmondta neki, hogy harminc-negyven ember most épp érte, az egészségéért énekel. 

– Ez olyan nagy hatással volt rám, hogy elpityeredtem, majd a kis hüppögéses sírás után kikeltem az ágyból. Fölkeltem, és nem hittem el, hogy állok. Nem kellett visszadőlnöm még röviddel utána sem, s gyakorlatilag egyetlen perc alatt nyomtalanul el­tűnt a betegség. Ez konkrét csoda, nem kérdés – tette hozzá a 65 éves művész, akinek a gerince azóta, tizennyolc éve nem sajog.

forrás: borsonline.hu

Hajnali: Ugyanaz az ÉN néz ki mindenkinek a szemén – Laár András – videó:

 https://www.youtube.com/watch?v=GdhSyRRxMTQ&feature=emb_logo

A Tudat teremtette a világot, és a Tudat tartja fenn. András úgy véli, voltaképpen mind egyek vagyunk, a világszintű problémákra pedig egyetlen megoldás létezik: az egyetemes megvilágosodás. 

videó forrás:Hajnali