2021. február 18., csütörtök

Visszatérés odaátról


 
Kedves régi barátom, Fritz János igaz történetét osztanám meg veletek.
 
 
"2 èves voltam, de az elmèmbe bevèsödött az az àlom èlesen.

Az elsőre tisztábban emlékszem de hasonló volt a második eset is!
39-42 között ingadozott a lázam a kétoldali tüdő s mellhártya gyulladás miatt - a spanyol nátha ment rá.

Egy nagyon szép helyre kerültem s ott fogadott egy csoport ember férfiak s asszonyok vegyesen s meglepődve fogadták érkezésemet.

Ott mindnek tudtam a földi s az égi nevét - de hirtelen elnémultak. 
 
 
Egy ember alakú szikrázóan fehér ragyogás közeledett... s odaérve távoli mély érces hangon megszólalt:

" Nem vártunk a jöttödre.Egészen más terveink vannak veled! Felszólítalak téged - menj vissza s élj!"

A következő pillanatban lázban égve ébredtem.De reggelre megszűnt a láz s jobban lettem. Egy évvel később anyám előszedte a régi családi fényképeket s elhalványult az arca amikor sorba raktam őket akikkel találkoztam!

"Te gyerek ők születésed előtt meghaltak"

- látva halvány félelemtől reszkető arcát többé nem hoztam fel.

Nem akartam fájdalmat okozni, s onnantól volt egy álomvilág ahol otthon voltam s egy nappali, ahol csetlettem botlottam!

13 évesen hasonlóan történt kétoldalú gennyes vesegyulladás miatt. 
 
 
Majd 18 éves koromban is volt különleges testen kívüli élményem.

Kecskeméten tanultam s kollégium tornatermében este játszottunk-töltöttük az időt s egy társam csípő dobással átdobott s kb 2 méteren egy szaltót csináltam.

A következő pillanatban fehér ragyogásszerű fényben lebegtem magasan s hallottam a társaim beszédét s hallottam a mögöttes gondolatokat.

Kb 20 percig voltam kívül a testemen.Egy társamnak az az őrült ötlete támadt hogy egy korty vizet önt a számba, s egy tiltakozássá váltam s mikor a számban a vízzel öntudatra ébredtem, ráordítottam hogy ne!

3 hetet feküdtem mert harmadfokú agyrázkódásom volt. Egy hónappal később sikeres szakmunkás vizsgát tettem igaz csak közepesre sikerült - mert jobb voltam a tárgyakból, de megviselt ez a dolog s évekkel később ébredtem rá mi is történt ott."

János, aki reiki mester, nem érzi magát làtónak csak "tiszta kapcsolatom van az angyali szinttől a mindenható atyàig bezàróan."

Jánost a Fakebook-on kèzröl kèzre adják, s 80% - nak tud segíteni.

Meglátása szerint 95% os a "csatornàzási" tisztasàga.

Áldás munkájára!
 
Halálközeli élmények - Dr. Pilling János - videó