2021. december 9., csütörtök

Várunk



Várunk… és közben szépen... lassan eltelik az Életünk...
Várunk… Az idő múlik… De mi csak várunk… A pillanat elmúlik és a múlt része lesz… És mi csak várunk… 
 

Várjuk… hogy elmúljon a hideg… hogy elálljon az eső… hogy véget érjen a fárasztó nap… hogy elteljen a hét… hogy hazamehessünk… hogy elmehessünk… hogy egy jobb helyen legyünk… hogy elmúljon az unalom… hogy elmúljon a bánat… hogy megértsük… hogy elfelejtsük… hogy megbocsássunk… hogy megbocsássanak… hogy kisüssön a nap… hogy eljöjjön az igazi… hogy viszont lássuk

Őt… hogy eljöjjön a nagy nap…hogy eljöjjön a nagy lehetőség… hogy erősek legyünk… hogy megmerjük tenni… hogy változzanak a dolgok… Várjuk… hogy elkezdődjön… várjuk… hogy elmúljon… Csak várunk… Mindannyian mást…

És sokszor csak a várakozásnak élünk, amely betölti mindennapjainkat… óráinkat… perceinket… és eközben elfelejtünk a pillanatnak élni… Elfeledkezünk a pillanatról, amely a kezünkben van… amely mindvégig a kezünkben volt… és közben elillan…

Várunk… és közben szépen... lassan eltelik az Életünk… 

- Meet Joe Black -

- - - - - -

Anna and the Barbies feat. Kiss Tibi: Márti dala - videó

forrás: annaandthebarbies

 
 
 Márti dala 
 
Dalszöveg: 
 
Kezdjetek el élni, hogy legyen mit mesélni 
Majd az unokáknak, mikor körbeállnak 
Mikor körbeállnak, az ágyadon ugrálnak 
Hogy legyen mit mesélni, kezdjetek el élni! 
 
Kezdjetek szeretni, hogy legyen min nevetni, 
Hogy milyen bolond voltam, hogy neked udvaroltam 
Neked udvaroltam, az öledbe borultam 
Többé el sem tudtam menni, kezdjetek szeretni! 
 
Kezdjetek nevetni, csak semmi melodráma 
Senki bele nem halt még komédiába 
Ripacsok, színészek, az élet a tiétek 
Minek ölre menni, kezdjetek nevetni! 
 
Jó néha sötétben "holdat nézni" 
Hosszan egy távoli csillagot igézni 
Jó néha fázni, semmin elmélázni 
Tavaszi esőben olykor bőrig ázni 
Tele szájjal enni, hangosan szeretni 
Jó néha magamat csak úgy elnevetni. 
Sírni, ha fáj. Remegni, ha félek. 
Olyan jó néha érezni, hogy élek! 
 
 Kezdjetek el élni, hogy ne kelljen félni 
Az utolsó órában, mikor már megbántam 
Ezerszer megbántam, oly sokáig vártam 
Hogy elmúlt az élet...
...kezdjetek el élni!