2017. december 24., vasárnap

Szellemekkel suttogók



Mindnyájunkban bennünk rejlenek azok a pszichikus képességek, amik a racionalitáson túli világ észlelését segítik, és egy kis “edzéssel” bárki képes lehet magában kifejleszteni azt a fokozottabb lelki aktivitást, ami a szellemvilág érzékeléséhez szükséges.


Mindig ámulva figyeltem azokat, akik kapcsolatot tudtak teremteni a túlvilággal. Én is meg akartam próbálni. Harmincöt éve találkoztam személyesen a putnoki halottlátóval.

Mindenáron le akartam “leplezni”, mint akkoriban oly sokan, én is azt gondoltam, szemfényvesztés, amit csinál.


Aztán amikor kilépett a kertbe, ahol vagy húszan vártak rá, rám nézett, mellém lépett, és azt kérdezte: “Te miért vagy itt, neked nincs is halottad?” Bevallottam: leskelődni jöttem. Tudni szeretném, mit lát, hogy látja, akit lát, hogyan teremt vele kapcsolatot?

Nem tudtam megfejteni a titkát, de hogy nem csalt, azt a hozzá érkezők visszaigazolásából tudtam. Jolánka azt mondta: ő már így született. Ő mindig látta a halottak szellemét. És csak azokét, akiknek lezáratlan ügyeik voltak az itt maradottakkal.

A putnoki halottlátó:
http://dszilvia.blogspot.hu/2017/03/a-putnoki-halottlato.html

A lélek írt

De jó néhány évvel ezelőtt találkoztam egy olyan asszonnyal, aki “megtanulta” a szellemidézést. Háromlábú asztalkája segítségével társalgott velük. A megidézett lélek pedig írt. És csupa olyat, amit a médium nem tudhatott.

Leírta az eltávozott becenevét, ahogy csak az szólította, aki most kérdezni akart tőle valamit. Leírta azt a dátumot, amikor először találkoztak, és az étterem nevét is, ahol találkoztak. Zsuzsa azt mondta: ez megtanulható.

Halottak szellemével társalogni csak az tud, aki egy bizonyos rezgésszámot képes elérni. Van, akinek ez az adottsága tényleg születésétől megvan, de legtöbbünkben inkább csak szunnyad ez a képesség.

Mindenesetre én vettem egy háromlábú asztalkát, és próbáltam kapcsolatba lépni legalább egy kóbor szellemmel. Napokig, hetekig azzal teltek az estéim, hogy ott ültem az asztalkára tett kézzel és kértem, ha itt van, jelezzen. Semmi. Az asztalka meg se mozdult.

Aztán vagy egy hónap várakozás után az asztal megmozdult. Ettől úgy megijedtem, hogy azonnal bezártam a dobozába, és azóta se próbálkoztam vele. Még nem vagyok eléggé felkészülve a szellemek fogadására. Talán majd egyszer. De most már tudom, milyen az, amikor az én kérésemre érkezik. 

Kapu a másik világba

Sok-sok gyakorlás, meditálás és a saját lelkünk teljes áthangolása szükséges ahhoz, hogy megnyissuk a kaput abba a másik világba.

Jóllehet, a belső érzékelésben való jártasságra gyakorlással lehet csak szert tenni, mint ahogyan olvasni is mindannyiunknak meg kell tanulni, vannak, akiknek könnyebben megy, másoknak nehezebben.

Az angyalokkal, szellemekkel, halottakkal történő kommunikáció egyidős az emberiséggel. Delphoi jósdája volt a legismertebb ókori hely, ahol ezt gyakorolták.

A szakadékból gőz párolgott föl, Apollón szentélyében Pythia papnő a párálló gőztől transz-szerű állapotba esett, és választ adott olyan kérdésekre, amikről egyébként fogalma sem volt.


A sámánok, indián varázslók is különféle tudatmódosító szerek segítségével voltak képesek a szellemvilággal kapcsolatot, a kereszténység azonban elítélte az efféle “ördögi praktikákat”, és máglyára küldte boszorkányság vádjával, aki mégis a szellemekkel kommunikált – mert nem tanulmányozták kellőképpen a Bibliát, és elkerülte a figyelmüket, hogy Jézus maga is beszélgetett Mózessel és Éliással, Péter, Jakab és János apostolok előtt!! (Máté 17: 1-8.) És ez csak egy a sok hivatkozásból és utalásból.

Csak komolyan közelítsünk hozzájuk

A nem fizikai szférákkal való kapcsolat óhatatlanul elvonja a tudat összpontosítását a fizikai világról. Ezért olyan fontos mindenfajta szellemvilági kapcsolat esetében az, hogy megmaradjunk középpontunkban és közben “földelve” legyünk – olvasható Ted Andrews a “Találkozás a szellemvilág lényeivel” című könyvében, mely magyarul is megjelent néhány éve az Édesvíz Kiadó gondozásában.


Ha komolyan és józan ésszel közelítünk hozzájuk, sikerrel járunk. A félelem blokkolhatja az energiaáramlást, megakadályozva ezzel a kapcsolat létrejöttét, vagy kiteljesítését. Ha anyagi hasznon reményében, vagy az egónk érvényesülési vágyával lépünk kapcsolatba a szellemvilág lényeivel, akkor nagy valószínűséggel komoly problémáink támadnak” – figyelmeztet ugyancsak Ted Andrews, aki sok-sok gyakorlati tanácsot ad a szellemvilághoz közeledni kívánóknak.

Először mindenképpen meg kell tanulnunk a tudat fókuszát a külsőről a belsőre irányítani. Ezután azt kell elsajátítanunk, hogy belülről ismét kívülre helyezzük át. E folyamat közben könnyen felborulhat az energia-egyensúlyunk.

Elengedhetetlenül fontos a fizikai állapot jó karban tartása, a relaxálás magas fokú elsajátítása, a ritmikus légzés megtanulása, a rezgésszint emelésének technikája.

Akinek erős és sértetlen az aurája, magas a rezgésszáma, az könnyen megtalálja a kapcsolatot a szellemvilággal. De szükséges a vizualizáció tökéletesítése, és – az agykontrollból már ismert – szellemi vezető választása. Először a szellemi vezetővel való kapcsolat kialakításán legyen a hangsúly.

Válaszait elsősorban intuitív módon tapasztaljuk, de automatikus írás segítségével is rögzíthetjük.Az ihletett vagy automatikus írás egyébként a legjobb módja a szellemvilág üzenetének rögzítéséhez is. A quija tábla olyan sima deszkalap, amin betűk és számok vannak, illetve szerepel az igen és a nem szó.

Egy kis mutatót kell ide-oda tologatni, de rengeteg energiát igényel, és alacsonyabb lényeket is bevonzhat, ezek pedig könnyen okozhatnak problémát. Az írótábla sokkal hatásosabb. A sima deszkalapra nagy méretű fehér lapot helyezünk, és kérdéseket teszünk fel a szellemnek, vagy vezetőnknek, a választ pedig megérzéseink alapján, csukott szemmel, automatikusan írjuk.

Ne nyisd ki a szemed írás közben, akkor se, ha aggódsz, hogy az írás olvashatatlanra sikeredik. Törekedj fenntartani a módosult tudatállapotot. Némi gyakorlattal később nyitott szemmel is sikerül majd megcsinálni. 

Hogyan hívd?

Relaxálás, teljes ellazulás után, egy ima elmondása következzen, majd az alábbi kérdéssort érdemes feltenni: Megérintenél? (ilyenkor többnyire hűvös érzésed támadhat, mintha szellő libbenne át a szobán, akkor valóban érkezett “valaki”). Nő vagy férfi vagy? Gyakran vagy a közelemben? Mikor tudlak könnyebben érzékelni? Mi a feladatod, szándékod velem? Életem mely területén tudsz segíteni? Mi a neved? Van olyan illat, szín vagy hang, amellyel könnyen magamhoz tudlak vonzani? Meg tudnád mutatni magad nekem? Belső látással, érzéseimmel magam elé szeretnélek képzelni. Van valami fontos, amit e pillanatban tudnom kell?

Mit tehetek azért, hogy ez a kapcsolat fennmaradhasson köztünk? Van-e valamilyen üzeneted számomra? Miután a kapcsolat kialakult, számunkra is érzékelhető, sajátos módon fog bejelentkezni máskor is a szellem, vagy a szellemi vezető. Amikor az előre megszabott idő lejár, egy rövid, lezáró műveletet kell végezni.

Ajánlj fel egy imát köszönetképpen azoknak a vezetőknek, akik meglátogattak, akár felismerted őket, akár nem. Aztán zárd be az “aurád”, azaz földeld magad ismét. Lehet, hogy először a szabályos betűk helyett hullámvonalakat, köröket vagy hegyes cikk-cakkokat ír a kezed, akkor a rajzokból fog majd feltűnni valami, ami ismerős, amiben benne lesz az üzenet.

Nagyon fontos, hogy ne erőlködj, ne akard túl görcsösen se a kapcsolatot, se a jelek értelmezését. Hagyatkozz teljes mértékben a megérzéseidre!

(forrás: astronet.hu-/rejtelyekszigete.com)

10 Leghihetőbb szellem videó