2020. március 15., vasárnap

„Édesapám még a halála után is sokáig a gondomat viselte”


Marcellina döbbenetes vallomása:
„Édesapám még a halála után is sokáig a gondomat viselte”
 – ezzel a meglepő kijelentéssel rukkolt elő az énekes-szaxofonos.


A túlvilágtól nem szabad félnünk, s erre a felismerésre az apám elvesztése utáni időszak ébresztett rá – vallotta be a zenész.

Marcellina mindig érzi, amikor az édesapja vele van, bár mostanában ritkábban „találkoznak”, de tudja, hogy vigyáz rá. 

"Apukám 91 évesen hunyt el. Rettenetesen megviselt a halála. 
Amikor egy nap bementem a fürdőszobájába, a levegőben volt a frissen eresztett zuhany illata.
Materialista gondolkodású vagyok, csak a kézzelfogható dolgokban hiszek, mégis hosszú ideig éreztem még a jelenlétét. Rendszeresen előfordult, hogy elfelejtettem beállítani a vekkert, de az ő hangjára ébredtem. Tisztán hallottam, ahogy ott állt, az ajtóm előtt, és azt mondta:
'Babikám, kelj fel, el fogsz késni!'
Eleinte hátborzongató érzés volt, nagyon féltem ezektől a jelektől, de egy idő után megnyugtatott. Már nem is kerestem rá magyarázatot, egyszerűen csak elfogadtam, és élveztem, hogy vigyáz rám."

– Ezek az érzések erősítették meg bennem, hogy létezik túlvilág – mondta.

– A hozzám legközelebb álló emberrel való léten túli találkozások visszaadták a lelki nyugalmamat, és már nem félek a haláltól, szinte akarom, hogy elmehessek. Mert az számomra a mostaninál egy jobb, nyugodtabb hely. 


Elhunyt édesapja küldött pótszülőket Marcellinának

Az énekesnő nem sokkal később találkozott egy német házaspárral, akikkel annyira összebarátkozott, hogy ma már pótszüleinek tekinti őket. Meg van róla győződve, hogy édesapja küldte számára őket.

„Éppen Berlinben koncerteztem, és a fellépőruhámhoz kellett vennem valamit. Bementem a ruhaüzletbe segítséget kérni, ott találkoztam Astriddal. Annyira jól elbeszélgettünk, hogy attól kezdve barátok lettünk. 
Saját szobát kaptam a házukban, ők is gyakran meglátogatnak engem Budapesten. De ha éppen nem látjuk egymást személyesen, akkor Skype-on beszélgetünk"

(forrás:blikk.hu - life.hu - Best magazin)

Marcellina | Fehér Éjszaka élő koncert | Ne sírj saxofonom - videó