2022. augusztus 7., vasárnap

Müller Péter - A várakozás művészete


A csodát nem kívülről küldik, hanem belülről megidézzük. 

Ez a hangoskönyv sorsunkról szól. 

Elképzellek, ahogy kérdezel és továbbszövöd a gondolataimat. 

A várakozás művészetéről beszélgetünk, jövőnk sejtelmeiről, a Gondviselésről, és főleg arról, hogy életünknek nem passzív résztvevői, hanem aktív teremtői vagyunk.

 A színházban, ahol több mint hatvan éve dolgozom, ezt a sorsteremtő mágiát tanultam. Igyekeztem erről a nagy kérdésről élvezetesen beszélni. Remélem, sikerült...

 Az Igazi Szeretet: szabad. Én is szabad vagyok, te is szabad vagy - csakis akkor szerethetjük egymást. Ha valakitől függök, ha valaki mellett nem lehetek az, aki vagyok, ha valaki mellett nem vagyok szabad: nem is szerethetem. 

- Müller Péter -

 - - - - - - -

A várakozás művészete 1. rész - videó
forrás:Lelki béke


A várakozás művészete 2. rész - videó
forrás:Lelki béke


Müller Péter: A várakozás művészete / Gondviselés (Jön a ló!) - videó
forrás:hangoskönyvek magyarul