Egy
óriásgép és utasai a csodával határos módon maradtak meg 1982-ben, Indonézia
fölött.
A City of Edinburgh nevű British Airwaysgépet Eric Moody kapitány vezette.
A City of Edinburgh nevű British Airwaysgépet Eric Moody kapitány vezette.
Eric Moody kapitány
Eric
nagyon is józan ember, aki boldog házasságban él a surreybeli Camberleyben, egy
gyönyörű kis kertvárosban Londontól harmincmérföldnyire. Könnyen ideges és
türelmetlen lesz, ha apró hibákat észlel, ám súlyos válsághelyzetben
tökéletesen nyugodt és koncentrált. Az ilyen pillanatokban a brit buldog
makacssága mutatkozik meg benne: nem hagyja magát.
Ezt kétszáznegyvenhét hálás tanú bizonyíthatja, a gép túlélői annak a kis híján tragikus szerencsétlenségnek, amikor az óriásgépnek mind a négy motorja leállt, miután áthaladt egy vulkáni lávafelhőn Jáva közelében.
Eric és legénysége tizenhárom percen át hiába próbálták újraindítani a hajtóműveket. El tudja képzelni, hogy ott ül egy óriásgép fedélzetén. amely mindennemű meghajtás nélkül siklik a föld felé? Hogyan érezte volna magát, miután a gép több mint hétkilométernyit zuhant, és a kabint elöntötte a füst? Szerintem két dolog mentette meg a gépet. A legénység pozitív volt, és Moody kapitány belső ereje emberfölöttire növekedett, még akkor is, ha ezt nem vette észre, vagy nem akarta beismerni. Szelíden és figyelemreméltóan sugározta át szavaival hihetetlen nyugalmat az utasokba: "Itt az önök kapitánya beszél. Egy kis problémánk van. Mind a négy hajtómű leállt. Mindent elkövetünk, hogy újra beinduljanak. Remélem, nincsenek oda nagyon."
És nem adta föl. Ó meg a legénység végül - az utolsó pillanatban - csak újraindította a hajtóműveket, amikor már igen alacsonyan voltak: Az utasok biztosak voltak benne, hogy meghalnak. De nem estek pánikba. Együtt imádkoztak. Annyi PSZI- energia gyűlt föl a gépben, hogy az legalább annyira oka volt a megmenekülésnek, mint a Boeing 747 kiváló tulajdonságai és a nagyszerű pilóta. És milyen különös. Az egyik utasnak látomása volt: mintha három alak dolgozott volna a zuhanó gépen kívül, a hajtóműveket javították. Más utasok később "misztikus érzésekről" beszéltek. Megmenekülésüket csodálatosnak írták le. PSZI-terminológiával: ez is kiváló és szerencsés példája volt annak, amikor a szellem legyőzi az anyagot.
(Forrás: Uri Geller - A siker titka c. könyv - blog.xfree.hu)
Ezt kétszáznegyvenhét hálás tanú bizonyíthatja, a gép túlélői annak a kis híján tragikus szerencsétlenségnek, amikor az óriásgépnek mind a négy motorja leállt, miután áthaladt egy vulkáni lávafelhőn Jáva közelében.
Eric és legénysége tizenhárom percen át hiába próbálták újraindítani a hajtóműveket. El tudja képzelni, hogy ott ül egy óriásgép fedélzetén. amely mindennemű meghajtás nélkül siklik a föld felé? Hogyan érezte volna magát, miután a gép több mint hétkilométernyit zuhant, és a kabint elöntötte a füst? Szerintem két dolog mentette meg a gépet. A legénység pozitív volt, és Moody kapitány belső ereje emberfölöttire növekedett, még akkor is, ha ezt nem vette észre, vagy nem akarta beismerni. Szelíden és figyelemreméltóan sugározta át szavaival hihetetlen nyugalmat az utasokba: "Itt az önök kapitánya beszél. Egy kis problémánk van. Mind a négy hajtómű leállt. Mindent elkövetünk, hogy újra beinduljanak. Remélem, nincsenek oda nagyon."
És nem adta föl. Ó meg a legénység végül - az utolsó pillanatban - csak újraindította a hajtóműveket, amikor már igen alacsonyan voltak: Az utasok biztosak voltak benne, hogy meghalnak. De nem estek pánikba. Együtt imádkoztak. Annyi PSZI- energia gyűlt föl a gépben, hogy az legalább annyira oka volt a megmenekülésnek, mint a Boeing 747 kiváló tulajdonságai és a nagyszerű pilóta. És milyen különös. Az egyik utasnak látomása volt: mintha három alak dolgozott volna a zuhanó gépen kívül, a hajtóműveket javították. Más utasok később "misztikus érzésekről" beszéltek. Megmenekülésüket csodálatosnak írták le. PSZI-terminológiával: ez is kiváló és szerencsés példája volt annak, amikor a szellem legyőzi az anyagot.
(Forrás: Uri Geller - A siker titka c. könyv - blog.xfree.hu)