2015. június 26., péntek

Al Sullivan halálközeli élménye



A halálközeli élményekről rengeteg beszámoló, vizsgálat és kutatási eredmény áll rendelkezésre, de még mindig nincs olyan elmélet, amelyet minden kutató elfogadna azok magyarázataként. A halálközeli élmények nemcsak a klinikai halál állapotában jelentkeznek - kiválthatják őket egyes műtéti altatószerek, bizonyos kábítószerek, de megtapasztalhatók akár meditációban is.
 

Al Sullivan története

„Koszorúér műtétre toltak a műtőbe, majd az orvos bemutatkozott, akit előtte sosem láttam
(Hiroyoshi Takata-kardiológus)
Folyamatosan beszélt hozzám és mondta, hogy mit csinál, viszont nem kellett figyelnem, hiszen én
egy idő után láttam hogy mit csinál. Nem figyeltem tovább csak elhagytam a testemet és néztem az
egész szituációt kívülről.
Letakarták a szememet, de én láttam az operáló asztalt és rajta magamat. Majd a sebész hátralépett és
elkezdett a kezével csapkodni, nem értettem miért.”

Al Sullivan

Al Sullivan nem tudhatta, hogy hogyan viselkedett a műtős, mit csinál, senki nem mondta neki előtte.
„Éreztem, hallottam az energiát, a szeretetet, édesanyámat.
Minden negatív történés és negatív élmény ami volt az egész életem  során, az  elszállt. 
Majd anyukám azt mondta, valószínűleg itt az ideje visszamennem. Én nem akartam, s kérdeztem,
hogy muszáj?
Először azt gondoltam, hogy az egész történést a szerek, okozzák, amiket beadtak nekem.
Találtam egy támogatói csoportot, aki hasonló esetekkel foglalkozik, s megerősítettek, hogy igen, ez
megtörtént, „meghaltál, a mennybe kerültél, majd visszajöttél.”
Ez egy csodálatos élmény volt számomra.”

(fordítás: Horváth Milán)
 
- - - - - - 
 
 A halál pillanata
A filmben Al Sullivan halálközeli élménye 
 Moment of death ismeretterjesztő dokumentumfilm - VIDEÓ
FORRÁS:Lélek Hangoló Energia
 

Al Sullivan testen kívüli élménye – videó