2015. szeptember 24., csütörtök

Egy tibeti mester tanítása az életről


Szögyal Rinpocse, nyugaton élő tibeti buddhista tanító és mester írása, ami valóban tökéletes leírása egy ember életének. De én inkább egy lélek életének nevezném, hiszen amíg az ötödik fejezetig eljutunk, ahhoz egy élet is kevés...


Szögyal Rinpocse


Első Fejezet

Sétálok Az Utcán. Van Egy Gödör A Járdán.
Beleestem. Elveszett Vagyok És Remény Nélküli.
Azt Érzem, Ami Történt, Nem Az Én Hibám.
Egy Örökkévalóság, Amíg Kijutok A Gödörből.

Második Fejezet

Sétálok Ugyanazon Az Utcán. Van Egy Mély Gödör A Járdán.
Úgy Teszek, Mintha Nem Látnám.
Megint Beleestem. Nem Hiszem El, Hogy Megint Ugyanott Vagyok.
De Úgy Gondolom, Most Sem Én Tehetek A Történtekről.
Megint Hosszú Időbe Telik, Amíg Kijutok.

Harmadik Fejezet

Sétálok Ugyanazon Az Utcán.
Van Egy Gödör A Járdán. Látom, Hogy Ott Van.
Mégis Beleestem…..Szinte Már Szokásból.
Nyitva A Szemem, Tudom, Hol Vagyok.
Azt Is Tudom, Hogy Az Én Hibámból Történt.
Azonnal Kikerülök Belőle.

Negyedik Fejezet

Sétálok Ugyanazon Az Utcán.
Van Egy Gödör A Járdán. Kikerülöm.

Ötödik Fejezet

Egy Másik Utcán Sétálok.

(Forrás: Szögjal Rinpocse - Önéletrajz öt tételben)