2021. szeptember 26., vasárnap

Az álmok nem hazudnak

 

Dr. Parádi József pályája kezdetén az agy működésével foglalkozott. – Rá kellett jönnöm azonban – mondja -, hogy hiába ismerjük az agyunkban lejátszódó biokémiai folyamatokat, hiába tudjuk, hogyan működnek a hírvivő hormonok, hiába ismerjük, hogy milyen anyagok milyen hatásokra milyen módon árasztják el sejtjeinket, a lélek működéséhez egy lépéssel sem sikerült közelebb kerülnünk.

Én tulajdonképpen az álmaimnak köszönhetem, hogy elindultam egy másik úton. Egy súlyos magánéleti krízisemben elkezdtem leírni az álmaimat, s próbáltam megfejteni, hogy mit jelentenek. Eleinte a magam akkori racionális módján jelentéseket kerestem, jósló álmokat, magyarázó álmokat. Kifejlesztettem technikákat, amelyek segítettek abban, hogy emlékezzek az álmaimra. De nem jutottam közelebb hozzájuk. 

Később rájöttem, hogy a nagyszerűség álmait kell a mindennapi meditáció tárgyává tenni, s akkor feltárják jelentésüket. Mert a lélek álmaink útján üzeni meg, hogyan kell abbahagynunk a hazudozást, önmagunk áltatását. Betegségeink jelentős része lelki gyökerű, ezért a lélek folyamatainak megismerése gyógyulást hozhat. Mivel kevés olyan őszinte megnyilvánulásunk van, mint az álmodás, el kell hinnünk, hogy az álmok fontos dolgokat közölnek. 

Ne az álmoskönyvekhez forduljunk, hanem próbáljunk néhány alapvető dolgot megérteni. Az álom mindig jó szándékú. Az álom szereplői mindig mi magunk vagyunk. Az üldözöttek is mi vagyunk, és az üldözők is. Mi vagyunk a jók, és mi a rosszak. Meg kell tanulnunk végigálmodni álmainkat. 

Álmunkban szembe kell fordulnunk üldözőinkkel, és le kell győznünk őket. Meg kell próbálnunk élvezni álmainkban a zuhanást, a repülést, a szerelmet, mindazt, ami jó. Ezért én már évek óta szervezek olyan táborokat, ahol a testet böjtöléssel, a lelket pedig a feltörő álmok segítségével tisztítjuk meg. 

A regressziós hipnózis, éppen úgy, mint az álmok, képes előhívni az agyból bizonyos elnyomott tudattartalmakat, melyek újbóli átélése segít a gyógyulásban. Én magam nagyon sokáig nem hittem az újraszületésben. Csodavárásnak, egy, a sajátométól idegen kultúra vallásfilozófiai elméletének tartottam. De mivel kíváncsi ember vagyok, elmentem egy barátomhoz, aki a fent említett technikával gyógyított. Ezzel a speciális hipnózistechnikával hozzávetőleg egy óra alatt olyan tudatállapotba juthatunk el, amelyben megfelelő irányítás mellett tudást szerezhetünk előző életeinkről. 

A regressziós hipnózis, mint az emberi tudatba beavatkozó minden terápia, kétélű fegyver. Ha a terápiát használó szakember nem elég felkészült, képes felnyitni zárakat, melyeken keresztül olyan régen elnyomott tudattartalmak kerülnek a felszínre, amelyeket nem véletlenül űztünk a felejtés birodalmába. Ezért az ilyen technikák veszélyesek is lehetnek. Jól képzett szakember azonban képes ezeket gyógyításra használni. Az egykor felzaklató képek, emlékek újbóli ismétléssel történő átélése mintegy kimossa érzelmi tartalmukat. Számtalan elmélet létezik arról, hogy mi az az egyetemes tudás, amely megfelelő módszerekkel lehívható. 

Számomra mindegy, hogy a reinkarnációt vagy a kollektív tudattalan elméletét vallóknak van-e igazuk. Nekem egy a fontos. Működik. Az emberi agyból bizonyos tartalmak előhívhatók, azok átélése pedig segít a gyógyulásban. Biztosabban, tartósabban és kevesebb mellékhatással, mint a gyógyszerek.  

 forrás:astronet.hu

- - - - - - 

Kapcsolódó írások:

 Utazás az előző életekbe – te hiszel benne?:

 https://dszilvia.blogspot.com/2016/12/utazas-az-elozo-eletekbe-te-hiszel-benne.html

 Lélekvándorlás, avagy: tudás egy másik életünkből:

 https://dszilvia.blogspot.com/2014/10/lelekvandorlas-avagy-tudas-egy-masik.html

- - - - - - - 

 Álmaink üzenete - Dr. Parádi József pszichoterapeuta - videó

forrás:Ceglédi Városi Televízió