2021. szeptember 16., csütörtök

Dr. Bruce Lipton Üzenete A Félelemről

 

Ma már a bolygó legboldogabb emberei közé tartozom.

De ez nem mindig volt így. Majdnem 50 évembe telt, mire megtaláltam ezt.

Dr. Bruce Lipton

50 évvel ezelőtt őssejtekkel  dolgoztam sejtbiológusként a Stanford Egyetemen. Akkoriban abszolút

nem voltam egy spirituális beállítottságú ember.  

Kifejezetten anyagi gondolkodású voltam azelőtt.

A dolog, amely mindent megváltoztatott, a következő volt.

A sejteket tanulmányozva megértettem, hogy nem létezik két biológiailag teljesen megegyező ember.

Például Te meg Én, nem cserélhetünk sejteket, mert az immunrendszered egyből elutasítja az én idegen 

sejtjeimet. A te tested, csakis a te saját sejtjeiddel működik. És hogy honnan tudják a sejtek, hogy ki az 

a "TE" és ki az-az "Én"?

A sejt felületén, a sejtfalon, úgynevezett "protein antennák" találhatók. Mint apró TV antennák.

Nincs két olyan ember, akinek teljesen egyformák lennének ezek a receptoraik. 

Úgy is nevezik őket, hogy "Ön receptorok". Ezek fogják be a te "jeledet"

A jelet pedig nem a sejted adja ki és nem maga a sejt hordozza magában, .

ezért is vannak a sejten kívül, a sejt falának a külső részén.

Mi a jel vagyunk, ami valahonnan kívülről érkezik és a te különleges, egyedülálló jeledet csak a te 

különleges, egyedülálló sejt-receptoraid képesek felfogni. Tehát a lényeg a következő:

 Te nem a sejt vagy

Te nem is a receptor vagy

Te nem az anyag vagy

Az antennák egy jelet fognak, és te magad a jel vagy.

A megfoghatatlan valami amellyel a tudományban olyan sokáig küszködtünk, 

mert nem tudtuk megérteni te a jel vagy amit a te speciális sejtjeid képesek fogni és ezáltal képesek egy 

fizikai verziót létrehozni belőled.

Tehát a tested, az csak egy átmeneti fizikai megtestesülése annak, ami valójában vagy.

És itt jöttem rá arra, hogy Bruce valójában egy élő közvetítés.

És a testem fogja fel a műsort amelyet közvetítek. 

A testem olyan, mint egy TV és te most a "Bruce show-t" hallgatod.

És ha majd egyszer elromlik és többé nem működik majd ez a TV, az nem azt jelenti, hogy az adásnak 

is vége. A jel, az adás, az megy tovább.

És majd amikor jön a következő TV, egy új, ami majd megint működik, és képes az én hullámomat 

fogni, akkor a programomat majd ismét lehet tovább nézni. 

Na és ez volt az a pillanat, amikor rájöttem:

NEM TUDOK MEGHALNI

De még csak nem is vagyok a testemben 

Én a jel vagyok ami "kívülről" érkezik. A test, csak a jelfogó berendezés.

Nem számít, hogy fekete, barna, sárga, vagy fehér a TV

A test az egy biológiai jelfogó gépezet, mint egy szkafander. 

És mi vagyunk a jel, a hullámhossz. Mindannyian egy energia mezőből származunk.

És minden egyes ember, itt a földön, egy jelfogó szkafander.

Mindenki a saját jelét képes fogni.

Na és hogy ez miért változtatta meg véglegesen és visszafordíthatatlanul az életemet?

Mert rájöttem, hogy Teremtők vagyunk. Nagyon is erőteljes Teremtők.

Csakhogy az egész eddigi életemet félelmen és bizonytalanságon alapulva teremtettem meg. 

Az emberi faj egy nagyon erőteljes lény, egészen addig, amíg el nem kezdik úgy programozni,

hogy ne legyen erőteljes.

Hogy úgy fogja fel, hogy nem erőteljes., és onnantól valóban nem az, mert nem tudja többé.

És mi szisztematikusan, pontosan így lettünk programozva az idők során, hogy elfelejtsük kik

is vagyunk valójában.

Na és itt a lényeg 

A következőre tanítottak meg a sejtek,. 

Azért jöttünk ide, hogy teremtsünk, hogy megteremtsük a Földi Mennyországot, hogy élvezzük a 

Szeretet érzését és azáltal hozzuk létre a Mennyországot idelenn.

És a Föld a kert, a  Föld a Mennyország.  

De hogyha valakik félrevezetnek ebben a munkálkodásodban, a Teremtésben, 

akkor egy olyan földet fogunk teremteni, mint amit most találunk magunk körül.

Teremtők vagyunk, csak elfelejtettük. Hátrahagytuk a hitet.

Hogy lenne egyáltalán bármilyen erőnk, vagy hatalmunk. És ez a következőképpen történhetett meg:

FÉLELEM

Na és itt a kulcs: Mi állítja le a félelmet?

A spiritualitással én tudományos valóságként találkozhattam először.

A tudomány vezetett be a spiritualitás világába. Biológusként, a mikroszkóp alatt láthattam meg azt,

hogy nem "itt lent" vagyok, hanem én vagyok a jel, a műsor, az üzenet, és az volt az a pillanat,

 amikor megértettem:

NEM TUDOK MEGHALNI

ÉS TE SEM TUDSZ MEGHALNI

 És ez nálam nem egy sejtés volt, vagy egy információ, amit megtanultam valahonnan, hanem ez egy váratlan, hirtelen, tudományos megértés volt.

És amikor ez nekem leesett, az életem egy pillanat tört része alatt megváltozott.

Mert abban a pillanatban véglegesen elveszítettem a félelem érzését.

És ha többé nem félsz, elveszíted az irányíthatóságodat.

Mert a félelem az, ami miatt átadod az erődet valaki más kezébe. Tehát most képzeld el:

Milyen lenne, ha valóban tudnád? 

Hasonlóan mint én. Én egyszerűen csak tudom. Mert a sejtek megmutatták.

Nem csak sejtem, mert olvastam valahol, hanem tudom.

Amikor én ezt megértettem, hogy nem halhatok meg, elképesztően megkönnyebbültnek éreztem 

magam és hirtelen sokkal több energiám lett az életre.

Ami megváltoztatta az életemet, az az volt, hogy hátrahagytam a haláltól való félelmemet.

Egyszerűen elveszett belőlem. És azóta, én úgy sétálok ezen a földön egyfajta félelem-mentes szeretet 

állapotában.

És az üzenet a világnak az most az, hogy el kell engednünk a félelmet, mert a félelem az ami elpusztítja 

a bolygónkat.

És ha a félelmet terjesztjük tovább, akkor ugyanabból hozunk létre többet és többet és többet.

Az egyetlen módja az maradt, hogy ragyogást hozzunk létre a világban most, hogyha most 

mindannyian kinyitjuk a szívünket a világra, legyen az a világ bármilyen is most körülöttünk. 


- Dr, Bruce Lipton -

(Kivonat Dr. Bruce Lipton elbeszéléséből a félelemről 2021. augusztus 11.)

 - - - - - -

Kapcsolódó írás: 

Belső utazás - Dr. Bruce Lipton:

 https://dszilvia.blogspot.com/2014/10/belso-utazas-dr-bruce-lipton.html

                                                          

Dr Bruce Lipton Üzenete A Félelemről -videó

forrás: NPW OFFICIAL - MAGYAR

 https://www.youtube.com/watch?v=5a00fg7RSRg