2023. január 22., vasárnap

Sharon Stone szerint van túlvilág: “Ott volt ez a fényes alagút”


Halálközeli élményéről mesélt az egykori világsztár
 

Sokak szerint Sharon Stone beszámolója lehet az egyik legmeghatározóbb élmény a halál utáni jelenséggel kapcsolatban. 

2001-ben történt, azóta is foglalkoztatja

A híres színésznőről kevesen tudják, hogy még 2001-ben szenvedett el egy súlyos agyvérzést, amely során majdnem meg is halt.

Amikor egy másik egészségügyi intézménybe akarták az orvosok átszállítani, akkor egy rövid időre eszméletét vesztette.

Az akkori szakemberek elmondása szerint voltaképpen klinikailag néhány percen át halott is volt.

Amikor azonban a teste feladta a küzdelmet, igazi túlvilági látomása volt – legalábbis így emlékszik vissza az esetre Sharon Stone. 
 

“Ott volt ez a fényes alagút”

Mindezt nemrégiben egy életrajzi könyvében és megerősítette.

Nem sokkal később a The Late Late Show-ban, James Corden műsorában is érdekes részleteket árult el a történtekről.

“Úgy éreztem, sodródom felfelé, és akkor egyszer csak ott volt ez a fényes alagút.

Az alagút szájánál néhány ember volt, akik nagyon közel álltak hozzám, akikkel törődtem, amikor meghaltak, ők néztek lefelé.

Úgy éreztem, azt mondják nekem, hogy ez mind jó, minden rendben lesz, csodálatos lesz.

Én meg úgy gondoltam, hogy oké, akkor veletek leszek, miközben nagyon gyorsan haladtam feléjük”


-nyilatkozta.

A színésznő látomása sokak szerint valós volt.

Az orvosok egy része az efféle halálközeli élményeket az agy leállás közbeni hallucinációjának gondolja, azonban van egy egyre szélesebb réteg, mely nyitottabb és nem zárja ki, hogy a halálunk után valóban van valami “odaát”. Ezt az utóbbi években számos közvetett bizonyíték erősítette meg.

forrás:kritikus24.hu
 
- - - - - - -
 
Sharon Stone halálközeli élményről beszél a Good Morning Britain című műsorában - videó