2019. április 29., hétfő

Egy 8 éves kisfiú találkozása az angyalokkal



Dr. Raymond Moody elbeszélését közöljük.
Rutinvizsgálatot hajtottam végre egy kilencéves fiún, akit Samnek fogok hívni, s aki az előző évben majdnem meghalt, mivel a mellékvese megbetegedése következtében megállt a szíve. Éppen beszélgettem vele a betegségéről, amikor szégyenlősen így szólt: 
„Úgy egy évvel ezelőtt meghaltam.”


Erre igyekeztem rávenni, hogy beszéljen az élményről. Elmondta, hogy miután meghalt, a testén kívül lebegett és lenézett rá, amint a doktorok a mellkasát nyomkodták, hogy újraindítsák a szívét. Sam, megváltozott állapotában megpróbálta elérni, hogy hagyják abba, de nem törődtek vele. Ekkor azt tapasztalta, hogy nagyon gyorsan mozog felfelé és a föld eltűnik alóla. Azután egy sötét alagúton ment keresztül, melynek másik oldalán „angyalok” csoportjával
találkozott. 
Megkérdeztem, volt-e szárnya ezeknek az angyaloknak, mire azt felelte, hogy nem. „Ragyogtak és fényesek voltak” mondta, és úgy látszott, hogy mind nagyon szeretik őt. Itt mindent betöltött a fény, mesélte, de ezen át mégis csodaszép, idilli jeleneteket látott. Ezt a mennyei vidéket kerítés vette körül és az angyalok azt mondták neki, ha a kerítésen túlra megy, akkor már nem fog tudni visszatérni az életbe. Aztán a fénylény (Sam Istennek hívta) közölte vele, vissza kell mennie és vissza kell térnie a testébe. „Nem akartam visszamenni, de ő nem tágított”, mondta Sam.
(forrás:tulvilagrakeszulok.hu)

Kapcsolódó írás:
Micah Rubenstein interjúja dr. Raymond Moodyval:
Kapcsolódó írás:
Kepes András interjúja dr. Raymond Moodyval:
Szülők kiválasztása és az első időszak velük - videó
forrás:Gábor Raffai