2015. február 6., péntek

Dr. Ryke Geerd Hamer doktor gyógyító zenéje III.



Dr. Hamer nem kevesebbet állít, mint azt, hogy a "Mein Studentenmädchen" c. dal (Az én diáklányom) - az ősi varázsmelódia - megállítja a pánikot, a rákot és a pszichózist. Hamer doktor ezt a dalt feleségének a 20. házassági évfordulójuk alkalmára írta. Különlegessége, hogy ez a dallam ugyanarra a két fázisra épül, mint 2. biológiai természettörvény, amit 10 évvel később fedezett fel. Sőt mi több, minden zeneműben megtalálhatjuk a két fázisra bontott folyamatot, amiből következtethetünk a zeneszerző érzelmi állapotára, konfliktusaira (l. Giovanna Conti: The biological meaning of Music from the point of view of the Germanic New Medicine c. könyve). A professzor asszony véleménye szerint ez a dal minden zeneműnek a prototípusa.
Hamer doktor részletesen, leletekkel alátámasztva bemutatja azokat az eseteket, melyeknél a Mein Studentenmädchen segített csökkenteni az aktív fázist, ill. túljutni a krízisen. Lehet, hogy az ősidőkben a germán főisten Wodan (Odin) is ezzel a dallal állította meg a tüzet? (l. germán mitológiában: Edda-énekek)




2006-ban az olasz Prof. Dr. Giovanna Conti meglátogatta Dr. Hamert Spanyolországban és tanácsot kért tőle az éppen akkor fennálló méhnyak”rák” diagnózisával kapcsolatban. Dr. Hamer megnyugtatta őt, hogy az egy fekélyesedés, vagyis a ráknak pont az ellenkezője. 31 éves volt, amikor az orvosok egy második méhnyakműtét után már kilátásba helyezték nála a méh és a petefészkek teljes eltávolítását. Dr. Hamer természetesen elmondta neki, hogy ez egy óriási badarság, majd ezek után Giovanna megnyugodva hazatért Olaszországba. Ezután teljes gőzzel beleásta magát a Germán Gyógytudományba, és – szenzációs felfedezést tett!
Már négy héttel az első látogatását követően visszautazott Dr. Hamerhez, és arról a felfedezéséről számolt be neki, hogy a zeneszerzők műveinek 97%-ánál megtalálta a két fázisra bontott Értelmes Biológiai Különprogram folyamatát. Azt derítette ki, hogy a híres zeneszerzők műveinek többsége a 2. biológiai természettörvény szerint íródott.
Dr. Hamer a néhai feleségének a 20. házassági évfordulójukra írt egy dalt. Mind a zenét, mind a szöveget ő írta, és egy saját koponya-CT felvételt is tudott mellékelni hozzá egy akkori hörgő atelektáziás szervi elváltozásról és az azt követő, az MK-fázisban jelentkező tüdőgyulladásról. Amikor Giovanna Conti magához vette a kottát, bezárkózott a hotelszobájába, majd egy óra múlva izgatottan kiáltotta Dr. Hamernek, hogy ez szinte már őrület, mert ő most a prototípust tartja a kezében! Nem csak az egyes versszakok, de a zenével a teljes szöveg is a két fázis szerint fut az epileptoid krízissel együtt! Itt megtört a jég, Giovanna már tudta, hogy az amit talált, az túlmutat az eddig tanult, a különböző zeneművekben előforduló aranymetszésen.
Tehát Dr. Hamer „Mein Studentenmädchen” c. dalának megvizsgálásáig bizonyosak voltak abban, hogy a két fázisú folyamat megjelenik csaknem minden mester zeneművében. Az 5 biológiai természettörvény többi törvényének jelenlétét azonban még többé-kevésbé csak feltételezték.
A „Mein Studentenmädchen” c. dal lett a prototípus.
(forrás: germangyogytudomany.hu)

"Mein Studentenmädchen" c. dal (Az én diáklányom) - videó




Mein St.m. szövege:


Húsz éve már, hogy szeretek egy lányt,
amióta ajka megcsókolta a számat,
amióta mindketten diákok voltunk
és kettőnket a kis kápolna fogadott.
               Kis leány, én leánykám! –
               és bennünket a kis kápolna fogadott.
Húsz éve már, hogy szeretek egy lányt,
nap mint nap egyre jobban,
sötétkék szemét és éjfekete haját,
elvarázsolva járok álmodozva!
               Kis leány, én leánykám! –
               Elvarázsol, járok álmodozva.
Húsz éve már, hogy szeretek egy lányt,
nevet rám az ég!
ötszínű arcod rám nevet,
melyet adtál nekem zálogba: melyek mindegyike TE vagy!
               Kis leány, én leánykám! –
               Melyet adtál nekem zálogba: melyek mindegyike TE vagy!
Húsz éve már, hogy szeretlek téged én leánykám,
kislány, szívem melengetője,
örömben és bánatban, szerencsében és veszélyben.
               Kis leány, én leánykám! –
               Én diáklányom, én leánykám, én – asszonyom!
Húsz éve már, hogy szeretlek téged én leánykám
amióta ajkad csókolta a számat,
amióta mindketten diákok voltunk
és kettőnket a kis kápolna fogadott.
               Kis leány, én leánykám! –
               és bennünket a kis kápolna fogadott.
(Forrás: germangyogytudomany.hu)

Dr. Hamer - Mein Studentenmädchen" (Az én diáklányom) -videó


Hamer doktor levele:
Miután a „Mein Studentenmädchen” (Én diáklányom) a „Die 
Archaischen Melodien” (Archaikus melódiák) c. könyvben közzétett fantasztikus hatása több száz betegnél bebizonyosodott, szeretném ezt az emberiség számára igazi isteni ajándéknak bizonyuló dalt a betegeim számára térítésmentesen hozzáférhetővé tenni.
A „Mein Studentenmädchen” és a szöveg szerzőjeként minden betegemnek ajándékba adom ezt a véleményem szerint szent és gyógyhatású varázserejű dallamot
.
Ki az a Hamer doktor? I. 
 
 Egészségünk legfontosabb törvényei - Dr. Ryke Geerd Hamer - A rák vastörvénye