2018. május 3., csütörtök

Élő kapcsolat az univerzummal – Interjú a Kapcsolatteremtő gyógyítás átadójával



Dr. Eric Pearl a világ egyik legérdekesebb és legtitokzatosabb gyógyítója. Munkája kétségkívül eredményes, ezt esetei igazolják, de ha megkérdik, hogyan csinálja, azt válaszolja: nem tudom. Úgy véli, egyfajta csatornaként működik az ember és a világegyetem között. Ami a legkülönösebb, hogy ezt a képességét át is tudja adni.


A Los Angeles - i kiropraktőr szerint magasabb szintre léphet az emberiség

– Ha valaki arra kérne, magyarázzam el, ön mit csinál, azt hiszem, bajban lennék, még az után is, hogy olvastam a könyvét. Ön hogyan foglalná össze röviden?

– Amit én Kapcsolatteremtésnek nevezek (angolul Reconnection, szó szerint Visszakapcsolásnak, Visszakapcsolódásnak fordíthatnánk – a szerző), az a gyógyítás új szintje.

– Egyfajta energiagyógyítás?

– Túltesz ezen, fény, információ és energia együtt. Lényünk teljességével tudunk kapcsolatba lépni. Az egyik szemináriumon mérések útján megállapították, hogy akkora energia van jelen, mintha a teremben 300 Celsius-fok lenne.


– Élt a XVIII. században egy orvos, Mesmernek hívták, még a Napkirály udvarában is megfordult, és csodálatos gyógyulásokat tulajdonítottak neki. Képességét animális mágnesességnek nevezte el. Nem lehet, hogy az ön gyógyításai is hasonlóan működnek?

– Lehetséges. Van egy úgynevezett O-s mező, az elektromágneses és gravitációs tér nyugalmi tömege, amivel folyamatosan kapcsolatban állunk anélkül, hogy ennek a tudatában lennénk. Amikor egy kisgyerek felébred arra, hogy nézik, amikor eszünkbe jut valaki, akivel tíz éve nem találkoztunk, és kiderül, hogy történt vele valami, akkor ez a mező működik. A médiumok, a zsenik és a gyógyítók is ezzel állnak kapcsolatban. De én nem gyártok tudományos magyarázatokat és teóriákat arra, miért működik a Kapcsolatteremtés. Néha az értelmünk gátat jelent, ahogyan a különböző szertartások és elvárások is. Fölösleges túlbonyolítani a dolgokat.

– Ön 12 éve dolgozott csontkovács orvosként, amikor egyik napról a másikra tapasztalta, hogy az emberek másként gyógyulnak a keze alatt, mint addig. Mi történt?

– Egy éjszaka furcsa dolgokra ébredtem. Magától felkapcsolódott az éjjeli lámpa, és az volt az érzésem, hogy idegenek járkálnak a házban. Átkutattam az egészet, de nem találtam senkit. Ez hétvégén történt. Hétfőn hét pácienst fogadtam, és valamennyien kivétel nélkül azt állították: idegenek vannak körülöttünk. Még hozzájuk sem értem, érezték, hol a kezem. Olyan színeket láttak, mint még soha, virágillatot éreztek. Később csodálatos gyógyulásoknak lehettem tanúja. Egy fiatalember felállt a tolószékből, más a hallását, a látását nyerte vissza, tumorok tűntek el. A pácienseim orvosai azt kérdezték, hogyan csináltam, de én voltaképp nem csináltam semmit. A kezemen, amivel dolgoztam, apró hólyagocskák tömkelege jelent meg, aztán pár óra alatt eltűnt.

Eric története:
https://www.lira.hu/upload/M_28/rek3/668182.pdf


– Mi a módszerének a lényege?

– Ez nem egy módszer, hanem annak egy módja, hogy túl tudjunk lépni a technikákon, és képessé váljunk önmagunk és mások meggyógyítására. Elértünk az emberi evolúció egy újabb szintjére. Amikor az energia-fény-információ áramlik, egy magasabb szintű egyensúly jön létre, az ember tudatalattija emlékszik és ráhangolódik az egészséges állapotra.

– Mégis, hogyan kell elképzelni egy ilyen kezelést?

– A páciensemet arra kérem, feküdjön le a masszázságyra hanyatt, hunyja be a szemét, és lazítson. Csak engedje, hogy élmények érjék, engedje áramlani az érzelmeket. Érzem, ahogyan a kezemben összpontosul az erő, hagyom az energiák áramlását, átengedem magam ennek az érzésnek és a szeretetnek.

A két kezemet a páciens fölött tartom és mozgatom, aszerint, ahogyan az energiákat érzem. Ahol összpontosulnak, ott elidőzöm, eljátszadozom velük, aztán továbbhaladok. Egyszerűen érzem, mikor mit kell tennem. A páciensek reakciói azt mutatják, hogy történik valami: gyakori a szem gyors mozgása, a REM tevékenység, megváltozik a légzésük, gyors lesz, kapkodó vagy éppen nagyon lelassul.

Vannak, akik gyakran nyelnek, előfordul, hogy a páciens szeméből elered a könny vagy éppen nevetni kezd, mozognak az ujjai, elfordul a feje, korog a gyomra. De az is előfordul, hogy nem mutat semmiféle reakciót. Tudatában vagyok, hogy az történik, aminek éppen történnie kell.


– Mit szólt a családja, amikor közölte velük, mire képes?

– A szüleim mindig mondták, hogy más vagyok, mint a többi gyerek, de azt hiszem, nem erre gondoltak. Édesanyám a születésem közben megjárta a túlvilágot. Furcsa érzés volt felhívni őket azzal a hírrel, hogy van egy képességem, amiről magam se tudom, micsoda, és honnan származik. A bátyám még mindig a fejét csóválja, ha ez szóba kerül, de a nővérem ott hagyta a tengerészetet, ahol ügyész volt, és ma ő is a Kapcsolatteremtő gyógyítással foglalkozik, édesapám pedig állatokon segít ezen a módon.

– És hogyan fogadták a kollégái, a tudomány?

– Számos tudományos konferencián és orvoskongresszuson előadtam, eddig körülbelül 15-20 ezer orvos végezte el a szemináriumomat. Elmaradott iskolákban gyerekeket tanítunk meg a Kapcsolatteremtő gyógyításra. A gyerekek jól taníthatók, még nem áll útjukban az egójuk. Börtönökbe, egymással harcban álló népekhez és királyi családokhoz jutottam el. S persze vannak szkeptikusok, akik nem hajlandók megtapasztalni, miről van szó, úgy mondanak értékítéletet.

– Tud arról, hogy Magyarországon bűncselekménynek, kuruzslásnak minősül, ha valaki megfelelő képesítés híján gyógyítást ígér?

– Mi nem egyes betegségek gyógyítását ígérjük, hanem az egyensúly helyreállítását, aminek következtében aztán nagyon is konkrét panaszok múlnak el. Ígéretet azonban konkrét gyógyulásra azért sem tehetek, mert ez nem rajtam múlik. Néha a gyógyulás egészen másként érkezik, mint ahogyan mi számítunk rá. Magyarországon eddig körülbelül hatszázan vettek részt a szemináriumomon. Mi után anyai ágon magyar származású vagyok, bár a nyelvet nem beszélem, közel állnak a szívemhez a magyarok.


Orvosi kutatócsoport által készített Kirlian fénykép Eric jobb kezéről


– Arra ismerünk példákat a történelemből, hogy valakinek csodálatos gyógyító képessége van, de még Jézus sem tudta azt tanítani. Hogyan lehet képes erre?

– Én nem vagyok Jézus. De miután egyre többen kérték, hogy tanítsam meg, amit tudok, beleegyeztem, hogy egy kis csapatnak elmondom, hogyan érzek, és segítek bennük felébreszteni ezt a képességet. Így kezdődött, hogy megtapasztalták és gyakorolták egymáson a Kapcsolatteremtést, és működött.

Ez a gyógyító frekvencia fellobbant közöttük, a szikra kipattant, és én ráengedtem őket egy bolygónyi gyanútlan emberre... Akkor úgy döntöttem, hogy még egy csoportnak megmutatom, azután még egynek. Két éven át folyamatosan aggódtam, hogy egyszer csak valaki majd nem tudja megtanulni, és én felsülök. Azután elfogadtam a tényt: mindenkiben megvan ez a képesség, csak föl kell ébreszteni. Eddig úgy 70-75 ezer embert tanítottam, mind képessé vált a gyógyító frekvencia használatára.

– Önnek jól menő kiropraktőr rendelője volt Los Angelesben. Mégsem volt elég kifizetődő, vagy többre vágyott, világhírnévre?

– Én jól megvoltam kiropraktőrként. A rendelőm ment, volt három házam és elég pénzem. Az életem ma már kevésbé rólam szól, még kevésbé a pénzről, sokkal inkább a munkáról, a tevékenységemről. Amikor ráébredtem erre a képességemre, minden fenekestül felfordult az életemben, és miután egyre kevesebbet foglalkoztam a praxissal és egyre többet újonnan felfedezett képességemmel, komoly pénzügyi zavarba is kerültem. Ráadásul sokan bolondnak néztek, és nekem magamnak is voltak az elején kétségeim a saját elmeállapotomat illetően.

De az eredmények kézzelfoghatóak és meggyőzőek voltak, ezért arra a döntésre jutottam, hogy felvállalom, amit kaptam. Arra gondoltam: ha majd Szent Péter elé kell állnom, azt mondhatja: adtunk neked egy páratlan lehetőséget, ami az egész univerzumot megváltoztathatta volna, de te nem tettél semmit, mert féltél. Mindegy, mennyire nehéz volt, ezt az utat választottam. Az emberiség megérett arra, hogy továbblépjen, és én kaptam egy lehetőséget, hogy ehhez hozzájáruljak.


A világot járja

Dr. Eric Pearl a nyolcvanas évek elején szerzett kiropraktőri diplomát a Cleveland Kiropraktikai Főiskolán Los Angelesben, majd itt nyitott rendelőintézetet. Tizenkét évvel később az övé volt az egyik legnépszerűbb kiropraktőr praxis, sztárok csontkovácsának is nevezték. Ekkor fedezte fel azt a különös képességét, amit The Reconnectionnak, Kapcsolatteremtő gyógyításnak nevezett el.

Az elmúlt néhány évben a világot járva eddig több mint 70 ezer embernek adta át a Kapcsolatteremtő gyógyítás képességét. Dr. Pearl felszólalt számos tudományos konferencián és az ENSZ-ben, telt házas előadást tartott a Madison Square Gardenben, és interjút adott számos televíziónak és lapnak. Módszerét több egyetem tudományosan vizsgálja, így például az Arizonai Egyetem Emberi Energiarendszerek Laboratóriuma. A Kapcsolatteremtő gyógyítás – Gyógyíts meg másokat, és gyógyulj magad is! című könyvét több mint harminc nyelvre lefordították.

(forrás:http://tgy-magazin.hu- rejtelyekszigete.com)

Beszeda Gábor interjúja Dr. Eric Pearl-lel - videó