2018. november 27., kedd

Filotás Mária, a Lélekhang módszer kidolgozója


 Bemutatkozás
Filotás Mária vagyok, a nyilas jegyében születtem. Kisgyerek koromban édesapám indította el érdeklődésemet a „más” dolgok felé. Mindig azt mondta „Hidd el Kiscsillagom, valami irányít bennünket, sokkal több van itt, mint amit látunk…”


Ha leírom ki voltam, hinnél-e nekem? Vajon egy informatikusból lehet-e író, aki mellesleg gyógyít és egy sor más, szakmába nem illő dolgot végez? Mert mi a szakma? Az, amit az iskolapadban tanultunk vagy az, amit az élet elénk rakott és megoldottunk? Én hiszem ez utóbbi, és ha én valaha is a számítástechnika világában éltem, az azért volt, mert kellett egy kis szakmai eltévelyedés.

Amióta váltottam, az életem egy olyan irányt vett, melyre nem is mertem számítani. Megváltoztam. Nem is kicsit. Létezésem egy kalandregény lett, más lettem és elhagytam, amire már nincs szükségem. De nem teljesen. Minden szakma, amit elsajátítottam hasznomra válik, bár többé nem fogok egyetlen gépet se szervizelni, és egyelten programot sem megírni, de helyette írok magazint, könyvet és az életem sorskönyvét. Miért írom le mindezt? Hogy merj te is váltani! Nincs soha késő meggondolni magad és kitanulni azt, amire már gyerekkorod óta vágysz. Ne azt nézd hány éves vagy, hisz nem az a fontos. A lélek örök és hallhatatlan, csak az elme az mely időhöz köti a létezést.

15 évesen kezdtem el különféle tanfolyamokra és képzésekre járni, mint például - Agykontroll, Feng-shui, DO IN, Csakratan, Önismereti kurzusok, Radiesztézia, Szellemgyógyászat, Angyalkommunikáció, Deeksha energia közvetítés, Spirituális Választerápia, Shiatsu és Chi Nei Tsang energetizáló masszázs.

Korábban informatikus mérnökként, racionális embernek tartottam magam, azonban folyamatosan történtek dolgok az életemben, melyeket nem lehetett már a logikai magyarázatokkal alátámasztani… muszáj változni, más szemmel nézni a világot és a dolgok mögé nézni. Amint megfogant a kislányom, két szívvel a testemben, elhatároztam, hogy teljes egészében hátrahagyom a racionális világot és azt fogom csinálni, amire hitem szerint születtem : írni, tanítani, gyógyítani.

Fontosnak tartom a testi, lelki, szellemi harmóniát. Hiszem, hogy minden dolognak az életünkben mi vagyunk a kovácsa, semmi sem történik véletlen, mindent mi akartunk így! Hitem szerint bárki megvalósíthatja álmait, megváltoztathatja életét, ha megszabadul negatív beidegződéseitől, gondolataitól.

Szeretnék segíteni Neked, hogy Te is boldogabb és teljesebb életet élhess, hogy megtaláld a kapcsolatot Önmagad Szellemi vezetőjével és kibontakoztasd a Benned lévő Csodát.
Filotás Mária Író Lélekhang

– Mit bazsalyogsz? Tán az angyalodat látod?
 Ezt a cseppet sem hízelgő kérdést nagyon sokszor hallottam gyerekkoromban és később is. Ebben benne éreztem az a feltételezést, hogy aki az angyalokban hisz, az féleszű. Tökkelütött.
– Hol élsz te? Szállj le a földre!
Ez egy másik elmeállapot kritikus kijelentés.


Az univerzumban fellelhető összes anyag és energia mennyiségének mindössze 4(!) százaléka látható és érzékelhető jelenleg.
Akkor ki az, akinek szállnia kellene? És hová?

Senki sem tévedhet nagyobbat mint az, aki azt hiszi mindent tud.
A mai szóhasználattal élve a lúzer tömeg az aki tévedhetetlennek gondolja magát. Ők mind a “tudás” birtokában vannak. Az élet iskolájába járnak, ahol az Isten a tanár.
Nem is sejtik, hogy mindössze a hiteik nyomán megélt tapasztalataikkal azonosítják az életük (rossz) történéseit. A tapasztalatok pedig tovább erősítik a (tév)hiteket.

Ennyi “mellébeszélés” után bemutatom neked Filotás Máriát.
Ő az, aki segít rendbe tenni a lelki bajainkat.
Szóval – lelkész? Lehetne lelkésznek nevezni, ha ezt a szót nem járatták volna le a vallások. Te ismersz olyan papot aki segít neked meggyógyulni?
Aki segít abban, hogy meghalld a lelked hangját? Akitől úgy távozol hogy képes vagy harmóniába hozni magad? Aki megtanít testi és lelki fájdalmaid csökkentésére, megszüntetésére? Aki segít felfedezni rejtett téves elképzeléseidet hogy helyesekre cserélhesd ki?

Így kezdődött Filotás Mária - videó
forrás:EzoportalTV


Mara – ő Filotás Mária – ezt amit felsoroltam, mind tudja.
És még ennél is többet.
A Várakozás című magazinjából tudtam meg, hogy az angyalokkal bárki bármikor kapcsolatba tud lépni.
Ha téged zavar hogy angyalokkal társalogj, mert láttad Simon Templar-t (Roger Moore) egy régi, bugyuta bunyós filmben, nevezheted őket szellemi segítőknek is.
Rendben?
Sőt, lehetnek ők a te részeid is, mint a szellemed legfelsőbb, legvilágosabb régiója.

Amit Mara tanít az igazi, használható tudás.
Jobb lesz tőle az életed.
Kinek nem való ez az egész? Azt fentebb már elolvastad!
Azoknak, akik ragaszkodnak a négy százaléknak ahhoz a részéhez, ami szemmel látható, kézzel tapintható és minden mást kizártnak tekintenek.

Olyan korszakba léptünk, ahol már látszik a régi világunk falainak repedése, megroggyant tartópilléreinek inogása. Az emberi szív ébredésében akkora erő van, amit semmilyen technika nem képes megállítani.
Mara ennek a változásnak az egyik “papnője”.
(forrás: http://szeretem.net - http://ezoportal.hu)

Félelem nélkül -Filotás Mária- videó
forrás: EzoportalTV