2021. május 11., kedd

Ki vagy?


A kómában fekvő asszony haldoklott. Hirtelen az volt az érzése, hogy felvitték az égbe
és ott állt az Örök Atya igazságot szolgáltató széke előtt.


- Ki vagy te? - kérdezte egy hang.
- A polgármester felesége - válaszolta az asszony.

- Nem azt kérdeztem, hogy kinek a felesége vagy, hanem azt, hogy ki vagy.
- Négy gyermek anyja.

- Nem azt kérdeztem, hogy kinek az anyja vagy, hanem, hogy ki vagy.
- Tanítónő vagyok.

- Nem a foglalkozásod kérdeztem, hanem azt, hogy ki vagy.
És ez így ment tovább. Bármit is válaszolt, úgy tűnt, hogy nem a megfelelő választ
adta arra a kérdésre, hogy ki is ő.
- Keresztény vagyok.

- Nem a vallásodat kérdeztem, hanem azt, hogy ki vagy te.
- Én az vagyok, aki mindennap a templomba ment, és mindig segítette a szegényeket
és a rászorulókat.

- Nem azt kérdeztem, hogy mit tettél, hanem hogy ki vagy.
Végül is megbukott a vizsgán és visszaküldték a Földre. Amikor felgyógyult
betegségéből, elhatározta, hogy utánajár: ki is ő? 

És ez nagyon megváltoztatta az
életét. 

- Anthony de Mello -

- - - - - - - -

Ki vagy? (történet Anthony De Mello nyomán) - videó

Fordította: Török Péter. Felolvasta és szerkesztette: Eszel Gyula

forrás:Itt vagyok